Gå til innhold

Lar du barna spise fra bakken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var i en dyrepark. Tusen mennesker, store og små. Man kan gå inn til dyrene og sånn så folk var ikke akkurat reine under skoa. 

Noen hadde mista popcorn på bakken. En mor kom gående med to, små barn. "SE HER, NÅ KAN DERE SPISE", sa hun og guidet barna bort til popcornet som lå nedtråkket på bakken. Og barna spiste. 

Altså... HÆ??? Hadde jeg aldri gjort

Anonymkode: 3833b...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den settingen ville jeg sakt nei, men er vi på tur kan de godt legge fra seg en skive på en stein og spise videre etterpå, spise syreblader de plukker uten å vaske dem ol.

Anonymkode: 5ffe2...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj, det er jo bare ekkelt det du beskriver.

Men at 3-åringen har spist mat han selv har mistet..ja. men det er ikke akkurat snakk om at jeg lar han. Det skjer på eget initiativ før jeg får summet meg

Anonymkode: 23b4e...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble opplært til at mat som hadde falt på golvet , skulle i bosset, det samme har jeg lært mine barn. Så sant du selv ikke ville spist noe fra golvet, så burde vel ikke barna fått spist det heller.

Anonymkode: 36ea3...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt merkelig ut...

Nei, jeg lar aldri barna spise ting de "finner" på bakken altså. De kan nok spise ting de selv har mistet/lagt fra seg, men ikke ting andre har lagt fra seg eller mistet.

Inne i en dyrepark ville jeg ikke latt de spise ting de hadde mistet selv engang, ville fortalt at her er det veldig møkkete på bakken så vi må kaste ting vi har mistet.

Anonymkode: 6505b...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var i en dyrepark. Tusen mennesker, store og små. Man kan gå inn til dyrene og sånn så folk var ikke akkurat reine under skoa. 

Noen hadde mista popcorn på bakken. En mor kom gående med to, små barn. "SE HER, NÅ KAN DERE SPISE", sa hun og guidet barna bort til popcornet som lå nedtråkket på bakken. Og barna spiste. 

Altså... HÆ??? Hadde jeg aldri gjort

Anonymkode: 3833b...d59

Oj, eg er ikkje så fin på det, men dette var berre ekkelt.  Når vi er ute i naturen kan eg fint legge frå meg brødskiva på ein stein, eller plukke opp og ete noko eg har mista på graset, men ikkje i ein dyrehage! 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...