Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Hadde vondt i hodet i går ettermiddag. Sovnet unormalt tidlig. Blank i øynene og røde kinn i dag morges, men bare 37,5 i temp. Jeg lot barnet være hjemme, men det stikker litt i samvittigheten. Førsteklassing. Anonymkode: 10818...224
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Hadde gjort det samme som deg. Anonymkode: 641dc...607
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Hadde sendt han på skolen,læreren ringer om barnet er syk. Anonymkode: 07806...fbd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde vondt i hodet i går ettermiddag. Sovnet unormalt tidlig. Blank i øynene og røde kinn i dag morges, men bare 37,5 i temp. Jeg lot barnet være hjemme, men det stikker litt i samvittigheten. Førsteklassing. Anonymkode: 10818...224 Hvordan var allmenntilstanden hans i dag morges da? Hadde han fremdeles vondt i hodet? Var han uvel? Anonymkode: 9b389...ba4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan var allmenntilstanden hans i dag morges da? Hadde han fremdeles vondt i hodet? Var han uvel? Anonymkode: 9b389...ba4 Hun sov lenge, ville ikke stå opp og hadde fortsatt vondt i hodet og fått vondt i halsen. Hun elsker skolen og spretter vanligvis opp av senga kl 6. Anonymkode: 10818...224
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde vondt i hodet i går ettermiddag. Sovnet unormalt tidlig. Blank i øynene og røde kinn i dag morges, men bare 37,5 i temp. Jeg lot barnet være hjemme, men det stikker litt i samvittigheten. Førsteklassing. Anonymkode: 10818...224 Hadde gjort det samme. Anonymkode: 0cd61...195
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde sendt han på skolen,læreren ringer om barnet er syk. Anonymkode: 07806...fbd Haha, ja særlig 😂. Du har ikke barn i skolen antar jeg. Sjansen for at læreren oppdager selv at eleven er syk med feber eller nedsatt allmenntilstand er omtrent null. De gangene mitt barn har sagt fra selv at det ikke føler seg bra på skolen (og faktisk klart å få snakket med læreren, noe som ikke er en selvfølge alle dager) og jeg i forkant har sagt det skal få lov å gå hjem ved behov, så har det likevel fått beskjed om å se det an. Har noen få ganger også fått barnethjem med ting vi har måttet dra på legevakt for, men har jeg noensinne fått en telefon eller mail om det? Nope. Anonymkode: 0cd61...195
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun sov lenge, ville ikke stå opp og hadde fortsatt vondt i hodet og fått vondt i halsen. Hun elsker skolen og spretter vanligvis opp av senga kl 6. Anonymkode: 10818...224 Da hadde jeg latt henne bli hjemme ja Anonymkode: 9b389...ba4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Barnehagen oppdaget det også sjelden når barnet var sykt og over tre år, siden barnet mitt kan være nesten like aktivt tross feber og ikke kjennes veldig varm ut i kinn og panne, men kan koke på ryggen og inne håndflatene og måle 39 i feber. Anonymkode: 0cd61...195
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, ja særlig 😂. Du har ikke barn i skolen antar jeg. Sjansen for at læreren oppdager selv at eleven er syk med feber eller nedsatt allmenntilstand er omtrent null. De gangene mitt barn har sagt fra selv at det ikke føler seg bra på skolen (og faktisk klart å få snakket med læreren, noe som ikke er en selvfølge alle dager) og jeg i forkant har sagt det skal få lov å gå hjem ved behov, så har det likevel fått beskjed om å se det an. Har noen få ganger også fått barnethjem med ting vi har måttet dra på legevakt for, men har jeg noensinne fått en telefon eller mail om det? Nope. Anonymkode: 0cd61...195 Hvilke skole er det dine barn går på egnetlig? På min datters skole er både lærere, rektor og ansatte på SFO såpass oppegående at de har mye kontakt med barna hver dag, og faktisk har oversikt over hvordan hvert enkelt barn har hatt det på skolen og hvis jeg ønsker kan jeg få info hver dag. Klassekontakten er engasjert og snakker med hvert barn hver dag, og viser interesse for barna hver dag. Jeg har venner med barn på mange forskjellige skoler og jeg har aldri hørt om en skole hvor et barn ikke har muligheten til å få snakket med sin lærer hver dag så jeg lurer virkelig på hvilke skole dine barn går på. Anonymkode: ee60a...988
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #11 Skrevet 19. oktober 2018 Hadde ikke sendt på skolen. Hun høres ikke ut som hun er i form i det hele tatt! Anonymkode: 6f15a...301
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #12 Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, ja særlig 😂. Du har ikke barn i skolen antar jeg. Sjansen for at læreren oppdager selv at eleven er syk med feber eller nedsatt allmenntilstand er omtrent null. De gangene mitt barn har sagt fra selv at det ikke føler seg bra på skolen (og faktisk klart å få snakket med læreren, noe som ikke er en selvfølge alle dager) og jeg i forkant har sagt det skal få lov å gå hjem ved behov, så har det likevel fått beskjed om å se det an. Har noen få ganger også fått barnethjem med ting vi har måttet dra på legevakt for, men har jeg noensinne fått en telefon eller mail om det? Nope. Anonymkode: 0cd61...195 Jo jeg har en gutt som går i 2.klasse. Anonymkode: 07806...fbd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #13 Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Barnehagen oppdaget det også sjelden når barnet var sykt og over tre år, siden barnet mitt kan være nesten like aktivt tross feber og ikke kjennes veldig varm ut i kinn og panne, men kan koke på ryggen og inne håndflatene og måle 39 i feber. Anonymkode: 0cd61...195 Det sier jo mer om barnehagen,men ja jeg har faktisk samme erfaring som deg. Jeg hadde for noen år siden innlegg her om at sønnen min TRE ganger har hatt nesten 40 i feber i barnehagen,å de ansatte har ikke oppdaget det en gang. At han var slapp,blank i øynene og ville ikke ha mat,var visst ikke mange nok tegn på feber.. Anonymkode: 07806...fbd
soleia Skrevet 19. oktober 2018 #14 Skrevet 19. oktober 2018 Hadde gjort det same. 37,5 til morgonen er ganske mykje, tp pleier å stige utover dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå