Gå til innhold

Bostøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått bostøtte denne måneden? Jeg har ikke fått inn, trodde de skulle komme i dag, siden den 20. Er på en lørdag denne måneden. 

Anonymkode: feaf5...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bostøtten hos meg er aldri inne før ca 8 om morgenen hos meg,så slapp av den er på vei :)

Anonymkode: ad87f...840

Skrevet

Ok, håper det, takk for svar :) 

Skrevet

Har forsatt ikke fått bostøtten jeg heller ser jeg nå,men de kommer vel etter 12 da.

Skrevet

Får aldri den før godt utpå dagen, jeg. Den kommer nok etterhvert :)

Anonymkode: 18d99...f7e

Skrevet

Det eneste som er sikkert er at kommer inn idag hvertfall :) Men NÅR på dagen er ikke så lett å si dessverre.Venter som sagt på den selv.

Skrevet

Ikke fått jeg heller. 

Anonymkode: e81fb...f81

Skrevet

Ok, var redd det var skjedd en feil hos meg, men da ser det ut som at de bare kommer i løpet av dagen. Jeg har de alltid inne tidlig på morgenen den dagen den skal komme :) 

Skrevet

Har kontaktet husbanken å pengene kommer iløpet av dagen :)

Skrevet
8 minutter siden, me_87 skrev:

Har kontaktet husbanken å pengene kommer iløpet av dagen :)

Hvorfor mase etter den før klokka er blitt 10.00, det står ingen steder at den skal komme inn om morgenen

Anonymkode: 6e2d7...003

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor mase etter den før klokka er blitt 10.00, det står ingen steder at den skal komme inn om morgenen

Pengene skal være på konto til 20.oktober,da MÅ altså pengene komme inn idag jo.

Skrevet

Pengene pleier å være på konto til senest 8,klart folk blir bekymret når den ikke er kommet inn som vanlig da. Noen er faktisk avhengig av bostøtten!

Skrevet
2 timer siden, me_87 skrev:

Pengene skal være på konto til 20.oktober,da MÅ altså pengene komme inn idag jo.

Ja, de må komme i dag, men ikke nødvendigvis før klokka 10. Det kommer veldig an på hvilken bank du har når pengene kommer inn. 

Anonymkode: e38e7...efd

Skrevet
2 timer siden, me_87 skrev:

Ikke til den 20 oktober, men i løpet av 20 oktober.

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke til den 20 oktober, men i løpet av 20 oktober.

Dette.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har fått bostøtte denne måneden? Jeg har ikke fått inn, trodde de skulle komme i dag, siden den 20. Er på en lørdag denne måneden. 

Hvis du logger deg på husbanken.no og leser vedtaket ditt, så står det utbetalingsdato der. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, de må komme i dag, men ikke nødvendigvis før klokka 10. Det kommer veldig an på hvilken bank du har når pengene kommer inn. 

Har DNB å pleier da å få pengene tidlig om morgenen.

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du logger deg på husbanken.no og leser vedtaket ditt, så står det utbetalingsdato der. 

Jeg har ikke fått noe vedtak siden juni men har likevel fått bostøtte hver måned likevel.

Skrevet

de kom i går hos meg

Anonymkode: 226cd...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...