Gå til innhold

Gå ned i vekt av dansing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en utrent sofasliter i noen år nå. Har gått opp 10 kg og er ganske så misfornøyd med kroppen. Har prøvd i ett års tid å komme i gang med trening, men det er så kjedelig at jeg sliter med å finne motivasjonen. Men dansing synes jeg er gøy. Om jeg kjører lengre danseøkter daglig, lærer fra foreks youtubevideoer, vil det hjelpe meg ned i vekt? Å kutte kalorier funker ikke.. Tror jeg rett og slett er for inaktiv til å klare å forbrenne mer enn 500 kalorier 🙈

Anonymkode: f0de2...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det! Morsomt er det også! Hoppetau er forøvrig ekstremt god trening! Prøv det også🤗

Anonymkode: 70f71...d1a

Skrevet

Klart det. Er mye kondistrening og forbrenning i en sammenhengende danseøkt.  Jeg elsker også å danse men går på voksengruppe på et dansestudio.

Anonymkode: f350f...1ba

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært en utrent sofasliter i noen år nå. Har gått opp 10 kg og er ganske så misfornøyd med kroppen. Har prøvd i ett års tid å komme i gang med trening, men det er så kjedelig at jeg sliter med å finne motivasjonen. Men dansing synes jeg er gøy. Om jeg kjører lengre danseøkter daglig, lærer fra foreks youtubevideoer, vil det hjelpe meg ned i vekt? Å kutte kalorier funker ikke.. Tror jeg rett og slett er for inaktiv til å klare å forbrenne mer enn 500 kalorier 🙈

Anonymkode: f0de2...8c4

Hvorfor funker det ikke å kutte kalorier? Å danse vil hjelpe deg i bedre form, og sikkert hjelpe deg noe ned i vekt, men mat er kilo, trening er gram,

Anonymkode: 42efa...5b0

Skrevet

Ja, du kan jo kanskje forbrenne 200 kcal på en økt? Hvis du danser daglig er det 1400 kcal i uka. Da kan du gå ned ca en kilo i mnd om du ellers ikke spiser mer enn du trenger.

Anonymkode: b158e...304

Skrevet

Tror treningssentre (noen ihvertfall) har gruppetimer som baserer seg mye på dans. Hva med zumba? Og, som andre sier over her, trening er gram og kaloritelling/mat er kilo, så for å få fortgang i vektnedgangen så MÅ du tenke kosthold også😊

Anonymkode: 92def...43a

Skrevet

Kjøp en aktivitetsklokke😊 Den gir deg et spark i rumpa! 

Anonymkode: 84460...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...