Gå til innhold

Dårlig service? Eller er jeg storforlangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket å kjøpe en vare som de var utsolgt for i nettbutikken så kontaktet kundeservice for leketøybutikken å hørte om de hadde noe oversikt over hvilke butikker som hadde denne varen å det hadde de ikke. Så jeg måtte ringe 7 ulike butikker rundt om i landet for å endelig finne en butikk som hadde varen. Dette burde være unødvendig i 2018! Jeg spurte om det var mulig å få varen tilsendt mot at jeg forskuddsbetalte for varen og frakten,men heller ikke dette var mulig fikk jeg beskjed om. Jeg snakket med samme kundebehandler som første gang. Er det ikke dårlig kundeservice å ikke gjøre noe for å hjelpe kunden? Forklarte situasjonen at sønnen min ønsket seg veldig denne varen men at de var utsolgt for den her vi bor,men likevel får jeg bare til svar at de kan ikke sende varen. Hos andre butikker har jeg opplevd veldig god service! Favorittboken til sønnen min hadde de kun i oslo å vi bodde i Bergen,sendte da en hyggelig mail til butikken å spurte om de kunne sende mot at jeg betalte frakten,å det gjorde de gjerne å fikk dermed en fornøyd kunde. 

Er jeg storforlangen? Eller er det dårlig service å ikke gjøre litt for å hjelpe kunden?

Anonymkode: 8102c...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bortskjemt sønn som moren skaffer alt han vil ha, koste hva det koste vil.

Anonymkode: fdfdd...d10

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en bortskjemt sønn som moren skaffer alt han vil ha, koste hva det koste vil.

Anonymkode: fdfdd...d10

Når han har bursdag i neste måned så ønsker jeg å gi noe han har ønsket seg ja,for en fæl mamma jeg er som ønsker å gi en gave han har ønsket seg..

Skrevet

Litt rart at du forventer at en nettbutikk skal ha oversikt over hvilket varesortemang andre nettbutikker har. Det er veldig spesielt. 

Skrevet
Akkurat nå, 3 i april skrev:

Litt rart at du forventer at en nettbutikk skal ha oversikt over hvilket varesortemang andre nettbutikker har. Det er veldig spesielt. 

De kunne giddet å gjøre en innsats for å finne det ut da. Alle butikkene oppgir kun telefonnummer så fikk ikke sendt mail,men hovedlageret har nok mailadresser til de ulike butikkene å kunne lett en fellesmail å spurt om noen butikker hadde den varen igjen. Men nei de er ikke intressert i å løfte en finger for å få fornøyde kunder!

Skrevet

Du virker utrolig rar og ekstremt storforlangende. 

Det er liksom som å gå på meny og forlange å få vite varelageret til rema. 

Skrevet

Ja du er storforlangende! Du høres bortskjemt ut, og ungen din er tydeligvis også det. Hvorfor skulle nettbutikken ringe rundt når du fint kan klare det selv? 

Anonymkode: e9ec2...af7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De kunne giddet å gjøre en innsats for å finne det ut da. Alle butikkene oppgir kun telefonnummer så fikk ikke sendt mail,men hovedlageret har nok mailadresser til de ulike butikkene å kunne lett en fellesmail å spurt om noen butikker hadde den varen igjen. Men nei de er ikke intressert i å løfte en finger for å få fornøyde kunder!

Hvis det er snakk om samme kjede kan man spørre om noe sånt, hvis ikke er svaret et stort og rungende NEI til slikt. Skulle bare mangle. Fatter ikke at du tenker tanken en gang. 

Anonymkode: 7a140...b8e

Skrevet
1 minutt siden, 3 i april skrev:

Du virker utrolig rar og ekstremt storforlangende. 

Det er liksom som å gå på meny og forlange å få vite varelageret til rema. 

De fleste stedene kan du jo se på nettet hvilke butikker som har de ulike varene å de burde denne butikken også ha,så slipper kundene å ringe 7-8 ulike butikker. Når de ikke har dette så burde de være mer behjelpelig så kunden får taki varen de trenger.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis det er snakk om samme kjede kan man spørre om noe sånt, hvis ikke er svaret et stort og rungende NEI til slikt. Skulle bare mangle. Fatter ikke at du tenker tanken en gang. 

Er selvsagt samme kjede ellers hadde jeg jo ikke spurt!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er selvsagt samme kjede ellers hadde jeg jo ikke spurt!

Da er det jo litt mer rart synes jeg. Alle bokhandlere kan jo feks sjekke slikt på data. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja du er storforlangende! Du høres bortskjemt ut, og ungen din er tydeligvis også det. Hvorfor skulle nettbutikken ringe rundt når du fint kan klare det selv? 

Anonymkode: e9ec2...af7

Ja ungen min er virkelig bortskjemt så kun får leker på julaften og når han har bursdag..  Klarer du å lese igjen så ser du at jeg har ikke bedt om at hovedlageret skal ringe noen som helst,men det hadde tatt han 2 minutter å sende ut en fellesmail for å hjelpe en kunde. Men er visst ikke så viktig å ha fornøyde kunder. Ser mange andre også klager på den dårlige servicen deres.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da er det jo litt mer rart synes jeg. Alle bokhandlere kan jo feks sjekke slikt på data. 

Dette var lekebutikk da så vet ikke hvordan systemet deres er der,men de legger ikke med godvilje for å få fornøyde kunder hvertfall. Å har jeg vært i andre butikker å spurt etter en vare de ikke har, så blir jeg ofte tilbudt at de kan ringe de andre butikkene i nærheten for å høre om de har varen. Det er veldig god service å da kommer jeg gjerne igjen å handler dee med en annen anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...