Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har hatt tørre øyne i 4 år og det er mest affisert på høyre øye. Etter at jeg ble gravid har det blitt litt verre . Er oftere rød på øyet, men har ikke smerter eller svie. Kan tørre øyne bli verre ved graviditet? Hvilke andre tiltak enn øyedråper kan hjelpe? Jeg bruker Viscotears ordinert av øyelege og Systane som er reseptfri Anonymkode: 4187b...8cc
the amazing spidermamma Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg vet jo ikke om det funker på deg, men jeg merker nesten umiddelbar effekt hvis jeg tar omega 3 eller tran. Jeg er plaget med tørre øyne i perioder, men hvis jeg hiver innpå en fem-seks trankapsler om dagen, så går det over i løpet av et par dager.
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 For meg hjalp det å bytte sminkemerke til et allergivennlig et, og droppe stearinlys hjemme.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 1 time siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg vet jo ikke om det funker på deg, men jeg merker nesten umiddelbar effekt hvis jeg tar omega 3 eller tran. Jeg er plaget med tørre øyne i perioder, men hvis jeg hiver innpå en fem-seks trankapsler om dagen, så går det over i løpet av et par dager. Jeg har tørre øyne pga jeg tok synslaser (berøringsfri) i 2010. Øyelegen tror det er årsaken til tørre øyne . Takk for tips, men jeg tar daglig omega cure, Berit Nordstrand fiskeolje og d3-dråper. Tar dobbel dose nå siden jeg er gravid 😊 HI Anonymkode: 4187b...8cc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 54 minutter siden, Himmel og hav skrev: For meg hjalp det å bytte sminkemerke til et allergivennlig et, og droppe stearinlys hjemme. Hvilken sminke og hvilket merke? Jeg bruker kun mascara og pudder. HI Anonymkode: 4187b...8cc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvilken sminke og hvilket merke? Jeg bruker kun mascara og pudder. HI Anonymkode: 4187b...8cc Stearinlys bruker vi aldri 😊 HI Anonymkode: 4187b...8cc
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken sminke og hvilket merke? Jeg bruker kun mascara og pudder. HI Anonymkode: 4187b...8cc Jeg byttet til Clinique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå