Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tørre øyne i 4 år og det er mest affisert på høyre øye. Etter at jeg ble gravid har det blitt litt verre . Er oftere rød på øyet, men har ikke smerter eller svie. Kan tørre øyne bli verre ved graviditet? Hvilke andre tiltak enn øyedråper kan hjelpe?

Jeg bruker Viscotears ordinert av øyelege og Systane som er reseptfri

Anonymkode: 4187b...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke om det funker på deg, men jeg merker nesten umiddelbar effekt hvis jeg tar omega 3 eller tran. 

Jeg er plaget med tørre øyne i perioder, men hvis jeg hiver innpå en fem-seks trankapsler om dagen, så går det over i løpet av et par dager. 

Skrevet

For meg hjalp det å bytte sminkemerke til et allergivennlig et, og droppe stearinlys hjemme. 

Skrevet
1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg vet jo ikke om det funker på deg, men jeg merker nesten umiddelbar effekt hvis jeg tar omega 3 eller tran. 

Jeg er plaget med tørre øyne i perioder, men hvis jeg hiver innpå en fem-seks trankapsler om dagen, så går det over i løpet av et par dager. 

Jeg har tørre øyne pga jeg tok synslaser  (berøringsfri) i 2010. Øyelegen tror det er årsaken til tørre øyne . 

Takk for tips, men jeg tar daglig omega cure, Berit Nordstrand fiskeolje og d3-dråper. Tar dobbel dose nå siden jeg er gravid 😊

HI

Skrevet
54 minutter siden, Himmel og hav skrev:

For meg hjalp det å bytte sminkemerke til et allergivennlig et, og droppe stearinlys hjemme. 

Hvilken sminke og hvilket merke?

Jeg bruker kun mascara og pudder. 

HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

HI

Stearinlys bruker vi aldri 😊

HI

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Jeg byttet til Clinique. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...