Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Dere har fått baby, du har permisjon pg han jobber. Hvordan er fordelingen sv baby og hva kan man forvente? Hvordan var det for dere? Anonymkode: acbe5...e09
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Det kommer veldig an på babyen faktisk. Jeg har selv fire barn, og har opplevd begge ytterpunkter med skikkelig sovebaby så jeg kjedet vettet av meg og gjorde alt hjemme til han kom hjem og en skikkelig high-need baby som krevde meg 100% så jeg nesten ikke fikk gjort noe hjemme før han kom fra jobb. Jeg har stort sett fått unna husarbeid og handling i løpet av dagen, så ettermiddag og kveld for mannen har i hovedsak bestått av oppfølging av barn. Han har alltid hatt veldig fokus på ungene når han har fri, da er det de og deres behov som er viktigst. Men handling, middagslaging og husarbeid har også vært "familieaktivitet" som han har bidratt i ved behov. Jeg hadde nok ikke fått fire barn med en mann som ikke bidro hjemme... Anonymkode: ed3a5...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå