Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Min svigermor tok livet sitt for 5 år siden, savnet er jo fortsatt stort. Her om dagen kom svigerfar med et bryllupsbilde av de da han har drevet med opprydning hjemme. Mannen min savner jo selvfølgelig sin mor, og det er jo koslig med et bilde av hun/de. Han har fått seg ny kjæreste, men det har ikke noe å si. Hun vet alt om hva som skjedde med svigermor. Så, er det teit å ha et bilde av de fremme? Foreløpig står det i vitrineskapet da jeg må finne en ny ramme, det synes der og. Anonymkode: 50f31...9ba
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Nei, det ble nok ikke tatt bryllupsbilde av verken mine eller mannens foreldre. Det var ikke alle som hadde råd til slik luksus tidlig på 1950-tallet. Anonymkode: 226ef...349
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Men hadde du hatt det fremme hvis du hadde fått det, og det ble tatt et da? Svigers giftet seg på 90 tallet og mine foreldre på 80 tallet. Har ikke bilde av mine foreldre da. Har ikke tenkt tanken. Hi Anonymkode: 50f31...9ba
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har ikke bryllupsbilde av mine foreldre da de ikke fikk tatt et. Men jeg har et andet bra bilde av de to fra samme periode hengende, og det synes jeg er veldig koselig! Før vi ble skilt hadde vi bryllupsbilde av hans foreldre også. Anonymkode: f18a6...d71
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hadde du hatt det fremme hvis du hadde fått det, og det ble tatt et da? Svigers giftet seg på 90 tallet og mine foreldre på 80 tallet. Har ikke bilde av mine foreldre da. Har ikke tenkt tanken. Hi Anonymkode: 50f31...9ba Ja, om enn ikke på spesielt framtredende plass. Anonymkode: 226ef...349
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Ja, vi har bryllupsbilde av mine foreldre hengende på veggen 😊 Anonymkode: 9c00b...09b
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Takk for svar dere😊 da skal jeg nok finne en fin plass til de. Hun var en helt super svigermor/farmor/mor så vil jo minne hun og. Hi Anonymkode: 50f31...9ba
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har ikke og ser ikke for meg at jeg kommer til å ha det heller, men når jeg leste innlegget ditt syns jeg ikke det hørtes rart ut. Anonymkode: 0a32a...9f8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 Vi har et anbefaler i trappa. Det har vi bryllupsbilder av foreldrene våre og andre slektninger. Anonymkode: baaa0...a51
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #10 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi har et anbefaler i trappa. Det har vi bryllupsbilder av foreldrene våre og andre slektninger. Anonymkode: baaa0...a51 Anbefaler =anegalleri Anonymkode: baaa0...a51
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #11 Skrevet 18. oktober 2018 Nei, det faller meg ikke inn at vi burde ha... Jeg har hatt et bilde av min mor og far, tatt på 70-tallet når de møttes, men bryllupsbildene syntes jeg blir litt teit å ha på veggen. Skal sies at mine er skilte, men godt på ny. Svigers derimot har vært gift i 40år, og er det fortsatt, men nei hverken min mann eller jeg føler at det passer på veggen. Eneste bryllupsbildet jeg har er av min farmor/farfar. Det er tatt på 50-tallet, og er fryktelig stilig mtp hår og klær. (Og den litt søte historien bak er jo at hun skjuler en liten hemmelighet bak buketten hun har i fanget, noe vi ikke fant ut av før tidslinjen på ekteskap og barnefødsler kom frem i begravelsen til bestefar, noe hun syntes var fryktelig flaut 😂 ) Anonymkode: 73b95...408
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2018 #12 Skrevet 18. oktober 2018 Vi har bryllupsbilder av mine foreldre og mine svigerforeldre hengende ved siden av vårt eget. Kjempekoselig 😊
Nyttårs barn Skrevet 18. oktober 2018 #13 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har brudebilde av mamma hengende i trappa, der har vi mange bilder. Ville ikke hengt bildet over sofaen, men har bilder av foreldrene mine og av mannen og familien som små hengende. Det er koselig å minnes de eldre og avdøde i familien.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #14 Skrevet 18. oktober 2018 Blir nok ikke veggen, men en hylle eller kommode, får se hva vi finner ut av. Takk for svar😊 Hi Anonymkode: 50f31...9ba
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #15 Skrevet 19. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det faller meg ikke inn at vi burde ha... Jeg har hatt et bilde av min mor og far, tatt på 70-tallet når de møttes, men bryllupsbildene syntes jeg blir litt teit å ha på veggen. Skal sies at mine er skilte, men godt på ny. Svigers derimot har vært gift i 40år, og er det fortsatt, men nei hverken min mann eller jeg føler at det passer på veggen. Eneste bryllupsbildet jeg har er av min farmor/farfar. Det er tatt på 50-tallet, og er fryktelig stilig mtp hår og klær. (Og den litt søte historien bak er jo at hun skjuler en liten hemmelighet bak buketten hun har i fanget, noe vi ikke fant ut av før tidslinjen på ekteskap og barnefødsler kom frem i begravelsen til bestefar, noe hun syntes var fryktelig flaut 😂 ) Anonymkode: 73b95...408 Å gifte seg fordi man "måtte" var veldig vanlig før i tida. Foreldrene mine giftet seg i desember 1959 og broren min ble født i april 1960. Anonymkode: 28b3b...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå