Gå til innhold

Kan jeg si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 gutter på 5, 8 og 10 som er hos far anhver Torsdag til mandag,men de legger seg så seint.

lærerne til de 2 elsde har sagt flere ganger at de er veldig uopplagt og sliten anhver Fredag og Mandag, de helgene de har vert hos far.

Vi er ikke noe spesielt venner da jeg slo opp pga han slet veldig økonomisk og spilte vekk alle pengene, dette er snart 4,5 år siden og han er forsatt veldig bitter.

Men han er en god far og de får alltid det de trenger hos han,men vet han får en del hjelp av kamerater og foreldrene med penger når de er hos han, han har ikke kontroll.

Han er også sur fordi jeg gikk videre, vi har ikke vert sammen mer enn 1,5 år og barna har ikke møtt han, og synes heller ikke det haster, er kun sammens med kjæresten når de er hos far og kveldene når de er lagt, far sender ofte meldinger og sier at jeg er urimlig som gikk videre og at han skal ha hele foreldreretten for barna,men han gjør ikke noe med det.

Hva er best og snakke med her? familievernskontoret eller familieteraput?

Anonymkode: 3d7a3...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke be skolen/lærer om å snakke med far?

Anonymkode: 36c95...12a

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke be skolen/lærer om å snakke med far?

Dette tenkte jeg først også 👆🏻

Anonymkode: 53848...d58

Skrevet

Skolen mener at jeg skal snakke med han,men det funker ikke ,da han er sur på meg fra før, vi snakker nesten ikke, vi bor nær hverandre, så de går bare hjem til faren de 2 elsde,mens han henter minsten i bhg,så sjelden vi ses, han har alt de trenger hos han.

Så må kanskje ha en tredje part med,så ikke det blir så mye krangling

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skolen mener at jeg skal snakke med han,men det funker ikke ,da han er sur på meg fra før, vi snakker nesten ikke, vi bor nær hverandre, så de går bare hjem til faren de 2 elsde,mens han henter minsten i bhg,så sjelden vi ses, han har alt de trenger hos han.

Så må kanskje ha en tredje part med,så ikke det blir så mye krangling

Syns læraren skal snakke med far, eg er lærar og eg hadde selvfølgeleg snakka med far og ikkje berre mor viss eg merka at ungane var trøtte og uopplagde når dei har vore med far. 

Anonymkode: cda2f...4cb

Skrevet

Hvis skolen mener barna er uopplagte NPR de er hos far så får læreren manne seg opp til å snakke med far!! Hvorfor i all verden skal de snakke med han gjennom deg??

læreren kan ringe han eller be han komme til foreldresamtale!!

Anonymkode: a6c7e...cf2

Skrevet

takk for svar. tok det opp med skolen idag, de mener at fvk kan hjelpe oss bedre enn dem, og de mener at de 2 elsde bør være hos far kun anhver helg, siden de ikke har sikkelig rutiner der.

Kjenner jeg gruer meg sikkelig :,(

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

takk for svar. tok det opp med skolen idag, de mener at fvk kan hjelpe oss bedre enn dem, og de mener at de 2 elsde bør være hos far kun anhver helg, siden de ikke har sikkelig rutiner der.

Herlighet så veike lærere da. Hvorfor setter ikke du ned foten og krever at de snakker med han først? 

Anonymkode: 53848...d58

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forlang at skolen snakker med far. Det vil sikkert være ubehagelig for denne læreren men ærlig talt, det er en del av jobben dems!

Skrevet

Dette bør absolutt skolen ta opp med far altså, det er ikke din jobb!

Søsteren min var gjennom det samme, og der skjønte far etter utallige meldinger fra skolen at han faktisk ikke var istand til å følge opp skolebarn. Endte med at søsteren min hadde barna på skolekvelder, og de var hos far bare i helger og ferier, men det var da etter fars eget ønske fordi han fikk så mange "klager" fra skolen.

Anonymkode: 01173...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...