Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 På arbeidsplassen min har vi ett felles spiserom, der vi sitter ved et langbord vi som har lunsj. Jeg sitter litt sånn på tvers overfor en mannlig kollega. Jeg merker at han ofte stirrer på meg når han tror jeg ikke ser det, og sitter og prater med noen bortenfor ham. Jeg har prøvd å teste ut om det faktisk stemmer, og ikke bare er en følelse. Så da ser jeg over på ham, og da ser han bort. Jeg har også merket at andre ser på ham og bort på meg når andre f.eks prater. Så jeg tror andre også merker det. Jeg vet jeg kan virke innbilsk, og det er ikke min intensjon. Men jeg tenker nå at jeg kanskje ser snodig ut på en måte? At sminken min er helt på tur, eller noe annet som er galt som jeg ikke selv har sett. Det er så fryktelig ubehagelig. Hvordan ville dere tolket en slik oppførsel? Jeg vurderer faktisk å spise på kontoret mitt snart 😞 Anonymkode: b2944...908
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Det er jo bare å enten konfrontere han, eller sette deg et annet sted på langbordet da...(samme side som han, med to mellom dere feks). Snakk med fyren. Å gjemme seg på kontoret blir bare tåpelig. Anonymkode: f658c...c89
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare å enten konfrontere han, eller sette deg et annet sted på langbordet da...(samme side som han, med to mellom dere feks). Snakk med fyren. Å gjemme seg på kontoret blir bare tåpelig. Anonymkode: f658c...c89 Men det blir så fryktelig kleint da. Hvordan skal man åpne da? "du, jeg merker du stirrer på på meg. Hva er grunnen til det??" Å bytte plass blir også dumt, for vi har liksom faste plasser. Anonymkode: b2944...908
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Stirr tilbake til han gir seg !! Kan han være forelska i deg ? Spørr noen andre du kjenner godt om de har merka det samme eller om d er noe galt med deg .... Anonymkode: 020bb...b3e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Neste gang han stirrer spør du; «har jeg noe på haka!? Mat mellom tennene!?» Så skjønner han at du ser at han stirrer.. Anonymkode: 14f34...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå