Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg blir svimmel og "trang i brystet" i mangel på bedre beskrivelse, når jeg er feks ute og handler, kjører bil, i store sosiale lag med mye folk....det skjer ofte når det er på tide med litt mat. Er sykmeldt pga stress, så tenker jo at det kanskje er noe psykisk. Men så kom jeg på, det minner jo også veldig om lavt blodsukker, gjør det ikke? Men så tenker jeg at ved uoppdaget diabetes er det vel høyt blodsukker som er problemet... Er det rett og slett "bare" stress? Anonymkode: e682c...06d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Det er helt normalt å kunne bli litt svimmel i noen slike sammenhenger, spessielt når det er lenge siden du har spist og du er stresset. Det er ikke symptom på diabetes og egentlig ikke på angst heller. Det høres helt ut som stress. Ikke noe å være redd for selv om det kan være ubehagelig. Anonymkode: ba12e...882
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Symptomer på diabetes er ekstrem tørste, vektnedgang og hyppig vannlating. Det du beskriver passer ikke særlig godt til lavt blodsukker heller, de jeg kjenner som opplever det beskriver det mer som smerter/sug i magen. Svimmel kan man jo også bli, men det alene kan jo være på grunn av mange ting. Uansett har man ikke diabetes om man får lavt blodsukker, ettersom man har nedsatt produksjon av/mangel på/dårlig utnyttelse av insulin ved diabetes og derfor får høyt blodsukker. Det er nok bare naturlige symptomer på at du er sulten eller stresset. Anonymkode: 0f57f...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå