Gå til innhold

Det er helt tåpelig, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for å gjøre feil.

Jeg har alltid vært både skoleflink utadvent og sprudlende, men samtidig redd for å gjøre feil/dumme meg ut....dette har blitt værre.Har alltid hørt at jeg er flink på jobb, men etter at jeg hadde en kollega som alltid så ned på oss andre og trodde han var best i alt har det gått nedover.Han kom med stikkende kommentarer som fikk meg til å føle meg helt dum, jeg vet jo at jeg gjorde jobben riktig, men uansett.Selvtillitten min er på bunn, jeg er nervøs hver dag.Bare det at jeg må «redigere» parkeringa mi på jobb, at jeg ikke nailer lukeparkeringa på første forsøk får meg til å gå å tenke på det hele dagen,skjelver på henda og lurer på hvem som så meg....

er det flere som har det slik og kanskje har noen råd?Nå vil jeg bare stenge meg inne i et mørkt rom og bli der!

Anonymkode: e7d84...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg var sånn da jeg var yngre. Men etter jeg rundet 30 skjer det nesten aldri lenger. Jeg har fått troen på meg selv og en helt annen ro. Prøv å tenke: hva er det verste som kan skje?😉

Anonymkode: d75a6...97f

Skrevet

Jeg er 32 så det magiske 30 funket ikke for meg🙈Kunne ønske jeg bare kunne gi blaffen i hva andre mener og tenker, men innerst inne klarer jeg ikke det.....

Anonymkode: e7d84...d17

Skrevet

Du beskriver symptomer på sosial angst. Sosial angst er ikke redsel for å være sosial, men overdreven frykt for kritikk og tanker om at andre tenker negativt om en.

Anonymkode: 2990d...615

Skrevet

Hvorfor er det så viktig hva andre mener? Det som burde oppta deg er hva DU mener. Dessuten, en som stadig føler trang til å snakke andre ned, er ikke i harmoni med seg selv. La hans indre kaos være hans problem, ikke ditt.

Det går en hel masse mennesker rundt i verden og leter etter feil hos andre for å kompensere for feil og mangler hos dem selv. Du kan selv velge om du vil bli dratt inn i det. Når du befinner deg i en situasjon der en annen lar sin indre frustrasjon gå ut over deg, så sett opp en mental vegg mellom dere. Det må øves på, men det funker.

Anonymkode: 39a5b...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...