Gå til innhold

Noen med fitbit charge 3 her?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt å gå fra fitbit charge 2 til fitbit 3? Hva er forskjellen? Jeg har nå en fitbit charge 2 som jeg egentlig er fornøyd med men blir jo litt nygjerrig på hva som gjør fitbit 3 bedre.

Anonymkode: 36cd3...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om den har kommet på markedet enda? Men jeg har i hvert fall lyst på en :) MinMin charge 2 er to år gammel og er begynt å bli veldig ripete i glasset. Den nye skal visst ha mye sterkere glass, bedre touch-skjerm og være helt vanntett, samt ha noen flere funksjoner. 

Anonymkode: 6a33a...1c4

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om den har kommet på markedet enda? Men jeg har i hvert fall lyst på en :) MinMin charge 2 er to år gammel og er begynt å bli veldig ripete i glasset. Den nye skal visst ha mye sterkere glass, bedre touch-skjerm og være helt vanntett, samt ha noen flere funksjoner. 

Anonymkode: 6a33a...1c4

Jo XXL reklamerer for at de har den til 1500 kr.

Skrevet

Fikk min forrige onsdag.  Er min første fitbit. Har ventet på noe vanntett lenge. Så ikke noe å sammenligne med. Jeg liker de sosiale funksjoner var derfor jeg ville ha fitbit.

Skrevet

Hei.

har akkurat fått den, er veldig fornøyd. 3eren er vanntett og annen type skjerm, og flere treningsaktiviteter du kan velge i, kan også få opp været på klokka :)

Anonymkode: ba970...718

Skrevet
22 minutter siden, Bøø skrev:

Fikk min forrige onsdag.  Er min første fitbit. Har ventet på noe vanntett lenge. Så ikke noe å sammenligne med. Jeg liker de sosiale funksjoner var derfor jeg ville ha fitbit.

Jeg valgte fitbit fordi du kan konkurrere med venner,DET motiverer meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...