Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg var i byen hele dagen.. Ærender jeg måtte gjøre. Jeg vet ikke helt når det skjedde, men tror (håper) at det skjedde da jeg satte meg inn i bilen, siste gangen altså. Håper ikke jeg gikk rundt sånn på rema eller kjøpesenteret. Mannen skulle slippe meg av ved barnehagen for å hente ungene, da han sa, alvorlig: "Få se på rumpa di". Jeg skjønte ingenting, men snudde meg jo. Kanskje jeg hadde satt meg i noe. "Man ser rumpa di!". Hæ? Jeg måtte kjenne etter. Joda, der hadde buksa revna så man kunne se rumpa tydelig. Og jeg hadde på meg en truse som ikke skjulte så mye akkurat. Sjeleglad for at han så det, og sa det, før jeg gikk inn i barnehagen! 😆 Det var flaut. Hvor lenge har jeg gått sånn? Og jeg hørte ikke at det skjedde i det hele tatt. Altså, noen går jo omtrent sånn med vilje, men siden jeg ikke er sånn og liker å gå med rumpa godt gjemt bak en bukse ble jeg skikkelig flau 🙄 Mannen bare lo av meg. Måtte bare dele det et sted🙄 Og den revna er mye tydeligere med buksa(skinny) på. Anonymkode: b0e75...688
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Uff beklager men nå lo jeg høyt! Ikke gøy når det skjer, og jeg er sikker på at folk ikke tenker du er sånn heller hvis de kjenner deg 🙂 Shit happens 😉
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 uffda:-D Sorry, må le;-) kanskje de som har sett deg tror det er ny mote;-) Anonymkode: 40b5c...bb5
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 😂 jeg gikk med skjørtet oppi nylonstrømper ukas. Altså bak. Oppdaget det ikke før jeg kom hjem 😂 Anonymkode: 1ae65...df7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 😂😂😂😂 unnskyld at jeg ler. Kjedelig når sånt skjer, bra mannen oppdaget det Anonymkode: 17556...1ea
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Uffda! Om det er noen trøst, så var du ikke aleine om det i går. Da vi kjørte ut fra parkeringsplassen ved butikken i går, så sto det en dame med pelsvest og pinetrange bukser og lastet varer inn i Teslaen sin. Da hun bøyde seg for å sette noe inn, så sprakk buksa i sømmen bak. Stakkars. Jeg håper hun skulle rett hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå