Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Stekeovnen min takket for seg dagen før barneselskapet. Jeg skal låne en venninnes ovn, hun bor ca 10 min kjøretur fra meg. Vil en kakerøre bli ødelagt på noen måte av å stå ferdig 15-30 min før den kommer i ovnen? Jeg tenker på om kaken ikke blir så luftig om røren får 'satt seg' såpass lenge? Det er snakk om en vanlig langpannesjokoladekake laget med surmelk. Anonymkode: 85e75...5dc
klg,2 boys now:) Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Hvorfor lager du den ikke å kjører rett bort?10 min tror jeg går fint,men tror ikke jeg ville hatt den mye lengre
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Eventuelt blander du alle de tørre ingrediensene, tar med deg bollen med det i, pluss de våte ingrediensene (egg og melk) ved siden av og blander når du kommer dit Ti minutter går nok fint, men ville ikke latt den stå så mye lenger enn det på grunn av det du nevner. Anonymkode: 12a93...d21
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Takk for svar. Dere sier det jeg tenkte selv Å blande det tørre hjemme var lurt 👏tror jeg går for det. Tiden går fort, og siden jeg må ha barna med meg kan de 10 min plutselig bli til en halvtime 🙈 Hi Anonymkode: 85e75...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå