Gå til innhold

Konisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal koniseres etter celleprøve som viste høygradige celleforandringer nivå 3 (eller hva det heter), og skal nå etter svar på biosii koniseres. I all min pinglethet skal jeg innrømme at jeg gruer meg i stykker om det er lokalbedøvelse 😭 Vil helst ha narkose, vet det er feigt og verre sånn i sin helhet for kroppen.  Hva er vanlig, lokalbedøvelse og våken konisering eller narkose? Tilhører Haukeland sykehus og finner ikke info på nett (regner selvsagt med jeg blir opplyst etterhvert). 

Anonymkode: 9cf00...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biopsi...

hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Biopsi...

hi

Sier du ikke noe blir det lokalbedøvelse. Men du kan ringe avdelingen du skal inn på og spørre om du kan få narkose på grunn av redselen din. De skal i det minste høre på deg, om ikke annet er det mulig de kan roe deg ned.

Har blitt konisert i lokalbedøvelse, og det gikk absolutt helt fint (jeg er pinglete når det gjelder underlivet mitt, altså), bare husk å hoste skikkelig når de setter sprøyta, da skal det gå så fint så (jeg kjente absolutt ingenting)! Jeg fikk skryt for hostingen min da jeg gjorde det, de sa det var mange som ikke turte gjøre det skikkelig i frykt for å prompe, men det bryr de seg jo ikke om ;) 

Anonymkode: 9cf7d...06f

Skrevet

❤️ Takk

Skrevet

Jeg har gjort det i lokal bedøvelse og jeg kjente ingenting. Ble ikke bedt om å hoste heller. Tror jeg fikk 4 sprøyter og jeg kjente så vidt sprøyte nr 3 som ett lite stikk. Det var over på 15 min hele koniseringen. Jeg er også veldig skeptisk , men heller det lille inngrepet her enn narkose. Det var virkelig smertefritt . Lykke til ❤️

Anonymkode: 750fb...59a

Skrevet

Fikk også lokalbedøvelse, og det gjorde overhodet ikke vondt 😊I tillegg fikk jeg beroligende midler, og da var igrunn ALT greit 😂 Du får helt sikkert beroligende hvis du spør (det er mye mulig de tilbyr det uansett 😊)

Anonymkode: 03a9a...ff7

Skrevet

Biopsier var fin selv om velleprøven viste høygradige forandringer! Må inn til ny sjekk. Aner ikke hva som har skjedd, at jeg har blitt frisk på to uker mellom prøvene eller feil prøve først eller feil biopsi. Hm. 

Skrevet

Celleprøven 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...