Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Skal lage ostekake nå og pisket krem litt for lite tydeligvis:/ det så jeg etter jeg hadde blandet den sammen med alt det andre.. er kremen så avgjørende at toppen nå eventuelt blir mislykka eller kommer det til og gå greit? Ble ganske tynn den blandinga etter jeg blandet alt sammen.. Anonymkode: b26fc...d91
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Er oppskrifta med en pakke gelé laget med halv mengde vann? Anonymkode: f7cc0...cfc
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Å fuck ass.. løste opp geleen i 5 dl som det stod på pakka jeg:/ da skjønner jeg jo at den er tynn😡😡 helle av alt da eller?? HI Anonymkode: b26fc...d91
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Da må du nok lage det på nytt. Det er den geleen som gjør at det stivner... Anonymkode: f7cc0...cfc
Anonym bruker... Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Da må den nok gå i søpla:/ rekker ikke lage den på nytt. Hjemme en time før selskapet i morgen og nå er butikken her stengt:/ får kjøpe ferdig ostekake på butikken i morra da🤗 HI
Det var en gang et menneske Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Du har ikke gelatinplater liggende i skapet som du kan løse opp og ha i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå