Gå til innhold

Menn på Tinder som har barn på profilbildet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er greia?? Utrolig mange som har profilbilder av seg selv sammen med barn, og noen har til og med flere bilder av bare barna. Hva slags damer ønsker de å kapre, egentlig?

Anonymkode: 4cb49...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende de vil få damer til å tro at de vil ha noe seriøst, bare for å få mer napp. 

Eller så har de bilde av barna sånn at den som prater til dem allerede godtar at de har barn. 

Anonymkode: ffbd5...67c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan hende de vil få damer til å tro at de vil ha noe seriøst, bare for å få mer napp. 

Eller så har de bilde av barna sånn at den som prater til dem allerede godtar at de har barn. 

Da skriver man: "Jeg er ute etter noe seriøst" eller "Jeg har barn". Jeg hadde blitt passe forbannet dersom eksen min brukte bilder av barna våre på en sjekkeapp!

Skrevet

Menn med bilde av ungene på datingprofil = nei takk. Vitner om dårlig dømmekraft.

Anonymkode: 05b92...2fb

Skrevet

Helt enig! Tar ikke kontakt med de som har barna på bilde! 

Anonymkode: 32809...eeb

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da skriver man: "Jeg er ute etter noe seriøst" eller "Jeg har barn". Jeg hadde blitt passe forbannet dersom eksen min brukte bilder av barna våre på en sjekkeapp!

Been there! 

Eksen min hadde flere bilder av sønnen vår og han selv på Tinder. Jeg syns det er fullstendig usmakelig..

Anonymkode: 86336...ffd

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foreslo bare grunner til det altså. Men jeg hadde blitt ordentlig sint om det hadde vært mine barn og en eks gjør det. 

Noen folk har dessverre ikke grenser engang. 

Skrevet

Alt man skal bry seg med

Anonymkode: 8e5ef...227

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt man skal bry seg med

Man har ikke lov å ha en mening om noe? Diskutere noe? Jammen et flatt liv du lever..

Anonymkode: b672c...2b7

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt man skal bry seg med

At barn brukes til foreldrenes nettsjekking, fullt gjenkjennelige? Ja gitt, det bryr jeg meg litt med. 

Skrevet

uansett ikke alles sak

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

uansett ikke alles sak

Hvis du skal trolle: Prøv å gjøre det slik at det blir troverdig, hva? Det er kjedelig når man ikke en gang klarer å tro på det fordi man liker en fresk debatt. Og lær deg stor bokstav eller tegnsetting, eller så er det så veldig åpenbart at det er samme person som står bak alle talentløse trollesvar her inne.

Skrevet

Min mann hadde det da jeg traff han på Tinder. Jeg reagerte skikkelig på det. Men tok kontakt likevel av en grunn, pga jeg kjente han litt fra før...

Jeg har tatt det opp med han i ettertid og sagt at det var veldig  negativt.. Da forklarte han at det var Facebook profil bilde som automatisk ble tinder bildet hans...

Anonymkode: 1341c...5d6

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann hadde det da jeg traff han på Tinder. Jeg reagerte skikkelig på det. Men tok kontakt likevel av en grunn, pga jeg kjente han litt fra før...

Jeg har tatt det opp med han i ettertid og sagt at det var veldig  negativt.. Da forklarte han at det var Facebook profil bilde som automatisk ble tinder bildet hans...

Det kan vel skje hvis man kobler profilen til FB-kontoen, ja. Men folk må da ha nettvett nok til å sjekke sånt! 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kan vel skje hvis man kobler profilen til FB-kontoen, ja. Men folk må da ha nettvett nok til å sjekke sånt! 

Er så utrolig enig ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...