Gå til innhold

Tror du på konspirasjonsteorier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som at månelandingen var fake, dronnong Elizabeth er reptil, 22/7 ikke skjedde og at jorda egentlg er flat.

Anonymkode: 98b76...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil neppe få positivt svar på den spørsmålsstillingen, siden å kalle det konspirasjonsteorier i seg selv setter deg på den andre siden. For gærningene med foliehatt er det sannhet.

Anonymkode: e3ffe...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror ikke dronningen av England er reptil, at jorda er flat eller at 22.juli ikke skjedde. Men klart det finnes visse konspirasjonsteorier som virker mer sannsynlige enn det som sies å være sant. Sluker med andre ord ikke alt rått, men syns mange konspirasjonsteorier er interessante.

Anonymkode: ae527...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en veldig interessant fransk dokumentar om det m at den første månelandingen var fake, eller spilt inn i studio. Hovedmannen som avslørte dette døde under mystiske omstendigheter rett etter at dokumentaren var laget.... den overbeviste i alle fall meg.... 

Anonymkode: 7c75c...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Anonym bruker said:

Så en veldig interessant fransk dokumentar om det m at den første månelandingen var fake, eller spilt inn i studio. Hovedmannen som avslørte dette døde under mystiske omstendigheter rett etter at dokumentaren var laget.... den overbeviste i alle fall meg.... 

Anonymkode: 7c75c...43e

Hvis det var denne franske dokumentaren, så var den fake. :legrine:

https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Side_of_the_Moon_(film)

 

 

Anonymkode: 98b76...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så en veldig interessant fransk dokumentar om det m at den første månelandingen var fake, eller spilt inn i studio. Hovedmannen som avslørte dette døde under mystiske omstendigheter rett etter at dokumentaren var laget.... den overbeviste i alle fall meg.... 

Anonymkode: 7c75c...43e

Det er vel større sjangse for at dokumentaren var fake og spilt inn i studio enn månelandingen.. 

Anonymkode: 3c154...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på disse, men det kan jo strengt tatt hende at noe av det jeg tror på er konspirasjoner og det kan hende de konspirasjonene jeg tror finnes egentlig bare er konspirasjonsteorier.

Anonymkode: b1d60...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i utgangspunktet ikke, med mindre det finnes sterke beviser som ikke følger den offisielle forklaringen.

Anonymkode: 75002...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et eller annet som jeg tror på som faller inn under konspirasjonsteorier, men de må være mer sannsynlig enn fake månelanding og at Dronning Elizabeth er et reptil.

Men jeg elsker å lese om dem, og jeg synes konspirasjonsteoretikere er utrolig morsomme. Jeg elsker å snakke med dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, gale damen said:

Det er sikkert et eller annet som jeg tror på som faller inn under konspirasjonsteorier, men de må være mer sannsynlig enn fake månelanding og at Dronning Elizabeth er et reptil.

Men jeg elsker å lese om dem, og jeg synes konspirasjonsteoretikere er utrolig morsomme. Jeg elsker å snakke med dem:-)

Her er de som tror 22/7 var arrangert av myndighetene, ingen ble drept, og at ABB ikke eksisterer.

https://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1022&start=30

Anonymkode: 98b76...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også vaksinemotstandere som mener at det er myndighetene som sprøyter inn en liten chip for å kontrollere /overvåke oss. 

Og så har vi jo chemtrails, da...

Mye gærne folk rundtomkring. Og jeg er ikke sikker på om de har godt av å finne likesinnede på nettet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er mest underholdende med konspirasjonsteorier er at mange av dem baserer seg på at en bråte med mennesker skal holde på samme hemmelighet over lang, lang tid. I noen tilfeller flere tusen, som at alt helsepersonell over hele verden vet at vaksiner egentlig ikke virker, eller at alle piloter og flyteknikere vet om chemtrails, men holder tett. Hemmeligheter har det med å komme ut, og særlig når det er uoversiktlig mange som skal holde på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 13.03, Anonym bruker skrev:

Her er de som tror 22/7 var arrangert av myndighetene, ingen ble drept, og at ABB ikke eksisterer.

https://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1022&start=30

Anonymkode: 98b76...1a5

De folka er syke på så mange måter, og at det faktisk er nordmenn i den tråden som tror på det våset er ekkelt.

Husker det forumet fra 2011. Jeg ble bannlyst opptil flere ganger derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på at legemiddelindustrien er mer interessert i å tjene penger enn å helbrede de syke. 

Går og lager meg en hatt av aluminiumsfolie med en gang. 

Anonymkode: 5d69f...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på at de fleste i maktposisjoner er korrupte og egoistiske mennesker, ikke nødvendigvis onde, men det handler mest om å sikre seg selv makt. 

Anonymkode: 1943a...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dyrets merke er her! :Nikke:

 

Anonymkode: 98b76...1a5

I denne topphemmelige organisasjonen har han funnet alle medlemmene på ei liste på Internett! 

Anonymkode: b1191...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...