Gå til innhold

Psykisk syk bror og drapstrusler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg har en psykisk syk bror, splittet personlighet,schisofren. Han bor ikke i samme land som meg lengere men har begynt å sende meg drapstrusler på messenger..hvor han sier han skal drepe meg og mannen..han skal drepe hele nabolaget mitt. Han har tilogmed sendt meg et kart over nabolaget mitt hvor han har satt en ring rundt 😥 hva skal jeg gjøre med dette? Altså han bor 15 timer flytur unna meg og jeg vet jo at han har alvorlig sinnslidelse, men jeg ble faktisk redd når jeg så hva han har skrevet. Jeg har ikke hatt han på fb på mange år pga han kunnr finne på å plutselig skrive styggr kommentarer.

Anonymkode: 9248f...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel best å snakke med politiet? Har han noen i hjemlandet som kan si noe om hvor handlekraftig han faktisk er? Hvordan fant han ut hvor du bor?

Anonymkode: 8ed1a...1ea

Skrevet

Du kontakter selvfølgelig politiet og legger frem meldingene du har fått. Slik kan de kanskje opprette sak og grensekontroll så han ikke kan reise fritt inn i landet.

Anonymkode: 54398...e19

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kontakter selvfølgelig politiet og legger frem meldingene du har fått. Slik kan de kanskje opprette sak og grensekontroll så han ikke kan reise fritt inn i landet.

Anonymkode: 54398...e19

Han må reise inn til norge vet ikke om det er 1 eller 2 ganger i året for å beholde uføretrygden sin 😶 han har bestandig visst hvor vi bor 😯 min første tanke var jo å melde fra til politiet men samtidig så blir jeg bare enda mere redd for at han kan finne på å gjøre det han sier hvis han får noe slags straff for de meldingene 😯 har hatt han blokkert på messenger i tja 4-5 år men han oppretter stadig nye profiler for å sende meg helt kokte meldinger..også nå drapstruslene! 

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Han må reise inn til norge vet ikke om det er 1 eller 2 ganger i året for å beholde uføretrygden sin 😶 han har bestandig visst hvor vi bor 😯 min første tanke var jo å melde fra til politiet men samtidig så blir jeg bare enda mere redd for at han kan finne på å gjøre det han sier hvis han får noe slags straff for de meldingene 😯 har hatt han blokkert på messenger i tja 4-5 år men han oppretter stadig nye profiler for å sende meg helt kokte meldinger..også nå drapstruslene! 

Kontakt politiet for rådgivning om ikke annet. Kanskje de også har noen triks i ermet. 

Anonymkode: c5681...962

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kontakt politiet for rådgivning om ikke annet. Kanskje de også har noen triks i ermet. 

Anonymkode: c5681...962

Takk det skal jeg gjøre! 

Skrevet

Huff stakkars deg, for en fæl situasjon.

Føler virkelig med deg.

Jeg ville kontaktet politiet for råd.

Anonymkode: 836d9...a1f

Skrevet

Politiet er svaret! Du må anmelde! Norsk politi kontakter politi i det landet han befinner seg i, også kan broren din få hjelp. Han trenger opplagt å bli innlagt! 

Anonymkode: 4002f...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...