Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Har et familiemedlem som i 98% av tilfellene aldri overholder avtaler. Sier typ: Jeg kommer innom i morra, vil så gjerne se dere, og dukker aldri opp! Skal pusse opp huset den ene dagen og kjøpe ny bil den andre. Gjennomfører så godt som aldri det vedkommende sier. Jobber ikke, hadde aldri klart å jobbe hvor noen krever noe til et angitt tidspunkt. Kan aldri planlegge jul, nyttår, påske eller noe før omtrent dagen før. Og planer blir ALLTID endret på! Er så sykt lei hele mennesket. Anonymkode: 63047...64f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Høres ut som meg.. sosial angst og adhd Anonymkode: ed3fb...74c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Kan jeg bare spørre vedkommende hvorfor han aldri klarer å overholde en avtale? I går spurte han om å komme på kaffe hit, jeg har bakt kake i dag, dog under tvil. Sa på mld: Kake klar kl 18! Og fikk til svar: Orker ikke, er så sliten! Sorry! Og sånn holder han på med til alle rundt seg. Anonymkode: 63047...64f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Høres ut som meg.. sosial angst og adhd Anonymkode: ed3fb...74c Kan jeg spørre hvorfor du legger planer med andre da når du vet du ikke kan gjennomføre? Fører til enorm irritasjon. Anonymkode: 63047...64f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Er ikke sååå ille som det her da.. men kjenner meg igjen med at jeg ikke har lyst, glemmer ting osv.. Anonymkode: ed3fb...74c
Gjest Marihønne Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Kan være en form for sosial angst? Hvis vedkommende avlyser i siste liten kan det hende nervene tok overhånd og han/hun ikke mente det personlig. Personer med sosial angst kan utsette sosiale situasjoner helt til siste liten, uten at det er noe vondt ment bak. Kan også være et menneske som ikke respekterer andre sin tid, da går det mer på at personen rett og slett mangler respekt, enn at det er en mer forståelig psykisk årsak i grunn.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Fritt etter hukommelsen - galskap er å gjenta samme handling og forvente forskjellig resultat. Hvorfor fortsetter DU å tro på hans planer Anonymkode: ea361...cf4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg bare spørre vedkommende hvorfor han aldri klarer å overholde en avtale? I går spurte han om å komme på kaffe hit, jeg har bakt kake i dag, dog under tvil. Sa på mld: Kake klar kl 18! Og fikk til svar: Orker ikke, er så sliten! Sorry! Og sånn holder han på med til alle rundt seg. Anonymkode: 63047...64f Jeg tenker at det kan godt være han veldig gjerne vil, men når det kommer til stykket så backer han ut fordi han ikke klarer det. Det handler ikke om dere, eller om at han ikke bryr seg om dere eller gjør det for å irritere. Prøv å snu tankegangen din heller til at kommer han så kommer han, og da er det flott, og ombestemmer han seg, så er det greit og. Men ikke legg planer etter han, skal dere noe annet så sier dere det. Og er dere hjemme alikevel, så står døren åpen for han når han kan komme Anonymkode: d2788...fb2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 Helt klart angst, og i tillegg noe mer, Det høres ut som en jeg kjenner med bipolar lidelse og angst, men kan muligens også være ADHD. Anonymkode: 0ae97...067
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg bare spørre vedkommende hvorfor han aldri klarer å overholde en avtale? I går spurte han om å komme på kaffe hit, jeg har bakt kake i dag, dog under tvil. Sa på mld: Kake klar kl 18! Og fikk til svar: Orker ikke, er så sliten! Sorry! Og sånn holder han på med til alle rundt seg. Anonymkode: 63047...64f Hadde uansett formulert meg veldig annerledes om jeg var deg. Vær hyggelig og ikke bruk utropstegn slik. Anonymkode: 0ae97...067
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Høres veldig ut som sosial angst. Jeg er ikke like ekstrem, men kjenner meg igjen. Har adhd og angst. Anonymkode: 8df26...533
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg føler jeg ikke klarer relasjonen lenger. Jeg bare gir og gir. Han sier vi betyr så mye, men snakker kun om seg og sine problemer i grunn. Jeg har vært veldig overbærende i mange år, men jeg får lite ut av relasjonen selv. Hvor mye koster det å sende en mld selv, spørre hvordan det går osv. Jeg har tenkt han sliter så har latt det gå. Men, om det så er psykisk uhelse som ligger til grunn så føler jeg at jeg ikke makter mer. Hva får jeg ut av relasjonen? Er ikke det greit å spørre seg etter ti år med brutte avtaler og uendelig med dramatikk? Anonymkode: 63047...64f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #13 Skrevet 17. oktober 2018 Som å høre om en i min nære familie. Drittlei. Anonymkode: 59b21...bae
oslofrk Skrevet 17. oktober 2018 #14 Skrevet 17. oktober 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler jeg ikke klarer relasjonen lenger. Jeg bare gir og gir. Han sier vi betyr så mye, men snakker kun om seg og sine problemer i grunn. Jeg har vært veldig overbærende i mange år, men jeg får lite ut av relasjonen selv. Hvor mye koster det å sende en mld selv, spørre hvordan det går osv. Jeg har tenkt han sliter så har latt det gå. Men, om det så er psykisk uhelse som ligger til grunn så føler jeg at jeg ikke makter mer. Hva får jeg ut av relasjonen? Er ikke det greit å spørre seg etter ti år med brutte avtaler og uendelig med dramatikk? Anonymkode: 63047...64f Høres ut som det enkle svaret er å slutte å invitere...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #15 Skrevet 17. oktober 2018 Psykiske problemer er ingen unnskyldning for å være sosialt analfabet og bøffel. Anonymkode: 1713e...1a0
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #16 Skrevet 18. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt klart angst, og i tillegg noe mer, Det høres ut som en jeg kjenner med bipolar lidelse og angst, men kan muligens også være ADHD. Anonymkode: 0ae97...067 Tull. Dette er ikke typisk for folk med bipolar lidelse. Muligens en type angst, men noen er faktisk bare upålitelige. De planlegger, men mangler ansvarsfølelse, og gjør heller det som faller dem inn der og da. Kalles også egoisme.. Anonymkode: efc37...1e9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #17 Skrevet 18. oktober 2018 hvis denne personen virkelig sliter sykisk, bør han holde seg unna deg, du var lite empatisk Anonymkode: ebcfc...dff
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #18 Skrevet 18. oktober 2018 Høres veldig ut som psykiske vansker ja. Jeg kjenner meg godt igjen i hvor vanskelig det kan være. Jeg ønsker jo å møte folk, så jeg planlegger når jeg føler meg bra, men rekker ofte å synke ned når møtet nærmer seg. Likevel, jeg planlegger bare med dem jeg vet at jeg klarer å møte okke som, så jeg driver ikke å avlyser hele tiden. Derimot er da endel personer jeg burde tatt kontakt med, men som jeg ikke gjør, nettopp av denne grunn du forteller om. Anonymkode: 0bbc4...ff9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #19 Skrevet 18. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: hvis denne personen virkelig sliter sykisk, bør han holde seg unna deg, du var lite empatisk Anonymkode: ebcfc...dff Vet du hva? Det er jeg ikke. Men jeg er ikke en utømmelig kilde jeg heller. I ti år har jeg forsøkt å være der, gitt penger, hørt på hans problemer og lyttet, dag og natt. Jeg har sittet på dolokket til 04 om natta for å støtte, FLERE ganger. Hentet, kjørt og stilt opp. Får mld: Er dere hjemme, savner dere! Så sier jeg: Du må gjerne komme på middag, noen ønsker evt? Jo, gjerne, taco høres godt ut! Så får jeg mld da han skulle vært her: Hei, jeg ble så sliten! Sorry, håper vi ses snart. Det er begrenset hvor lenge folk gidder slik ansvarsløshet! Anonymkode: 63047...64f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #20 Skrevet 18. oktober 2018 6 hours ago, Anonym bruker said: Vet du hva? Det er jeg ikke. Men jeg er ikke en utømmelig kilde jeg heller. I ti år har jeg forsøkt å være der, gitt penger, hørt på hans problemer og lyttet, dag og natt. Jeg har sittet på dolokket til 04 om natta for å støtte, FLERE ganger. Hentet, kjørt og stilt opp. Får mld: Er dere hjemme, savner dere! Så sier jeg: Du må gjerne komme på middag, noen ønsker evt? Jo, gjerne, taco høres godt ut! Så får jeg mld da han skulle vært her: Hei, jeg ble så sliten! Sorry, håper vi ses snart. Det er begrenset hvor lenge folk gidder slik ansvarsløshet! Anonymkode: 63047...64f uenig der, du gir opp altfor lett.. Anonymkode: ebcfc...dff
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #21 Skrevet 18. oktober 2018 På 17.10.2018 den 21.04, Anonym bruker skrev: Høres veldig ut som sosial angst. Jeg er ikke like ekstrem, men kjenner meg igjen. Har adhd og angst. Anonymkode: 8df26...533 Samme her.. Anonymkode: ed3fb...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå