Gå til innhold

Dere som angrer på navnevalg til barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter de? Og hvorfor angrer du?

Anonymkode: 67bcd...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

William, det heter veldig mange barn for tiden! Min fikk navnet rett før det eksploderte i popularitet. Ville ikke valgt det igjen, søsknene fikk navn som ikke er populære. 

Anonymkode: 0ccfa...992

Skrevet

Mellomnavnet til datteren min. Hun har to "store" navn. Grunnen var at far valgte fornavnet. Jeg ville bruke mellomnavnet til fornavn. Så da ble det begge. Fordi jeg var teit og ung. Angrer nå. Men hun liker i det minste navnet sitt så det får bare være 🙈😅

Anonymkode: 2b9ea...945

Skrevet

jeg angret litt,men ikke mye, min elsde heter Eliot, og det passer han rett og slett ikke i det hele tatt, skulle heller tatt jørgen eller espen

Anonymkode: 6c65d...32f

Skrevet

Angrer litt jeg også. Han heter Ivar. Helt greit navn, men hadde ikke valgt det igjen i dag. 

Anonymkode: 3bd63...282

Skrevet

Min heter Sebastian. Fint navn, men han passer ikke til det. Han burde hett Steffen. 

Anonymkode: 94558...c2b

Skrevet

Min heter Sander og jeg hadde valgt et annet om jeg fikk velge på nytt (jeg hadde et annet jeg gjerne ville ha dengang også, men pappan sa nei)

Anonymkode: e26bf...ea3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Angrer litt jeg også. Han heter Ivar. Helt greit navn, men hadde ikke valgt det igjen i dag. 

Jeg synes det er et fantastisk navn, blir så glad når jeg hører upretensiøse norske navn.

Anonymkode: b23d1...33b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er et fantastisk navn, blir så glad når jeg hører upretensiøse norske navn.

Anonymkode: b23d1...33b

Jeg liker også denne typen navn, men det finnes mange finere navn i samme sjanger. Men, men. Navnet er helt greit, og han kan bytte det selv hvis han vil når han blir større.

Skrevet

Jeg er kanskje rar.. men jeg skjønner ikke hvorfor man angrer ?Ga dere navn til barnet før det ble født ? Vi hadde flere alternativer , men vi så da barnet ble født at det føltes riktig med det navnet. Dere kan jo ikke bytte navnet, så hvorfor tenke på det.

Anonymkode: f1b23...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...