Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Det er sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg er ikke mye ute på kafé 🙈 jeg har noen timer jeg må slå ihjel, og har PC og bøker i bilen. Er det innafor å sette seg til på en kafé og leseforhold notere til eksamen? Eller bør jeg spør først? Anonymkode: afe0c...097
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg er ikke mye ute på kafé 🙈 jeg har noen timer jeg må slå ihjel, og har PC og bøker i bilen. Er det innafor å sette seg til på en kafé og leseforhold notere til eksamen? Eller bør jeg spør først? Anonymkode: afe0c...097 Selvfølgelig ikke!! Nesten alle gjør det- bare kikk rundt deg så ser du det. Anonymkode: f04ff...8cf
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 såfremt du handler der er vel det greit (altså litt mer enn en kaffekopp da) Anonymkode: 42677...b12
Det var en gang et menneske Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Så lenge du kjøper deg noe, og ikke beslaglegger et bord i alt for lang tid, er det ikke frekt å ta med seg PC. Folk leser jo aviser på kafé.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Hvis det er stor trafikk og du holder et bord i flere timer med kun en kopp kaffe er det frekt. Hvis det er godt med plass og du legger igjen litt penger er et helt innenfor. Anonymkode: 88ac7...b2d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har bare kjøpt en kaffe til nå, men jeg kan kjøpe mer, trenger uansett snart lunsj. Det er lite trafikk her, mange ledig bord, det er bare et par andre gjester her. Tusen takk for svar, utrolig hva man kan bruke DIB til👌🏻 Anonymkode: afe0c...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå