Lillens Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Hei! Skulle hatt ikm på søndag. Mensen har ALDRI vært så forsinket før. Har igrunn ikke noe symptomer utenom at jeg må på do ofte. Men det har jeg hatt en stund nå. Altså 4 dager på overtid. Testet nettopp med apotek sin graviditetstest og den viste kun 1 strek. Noen som har vært i samme situasjon? Noen som ikke har fått positiv test før mange dager etter ikm skulle komt ? Eller kanskje vært gravid uten å fått positiv test i det heletatt? Lest mye om det håper på svar!❤️
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Spørs når du hadde eggløsning og noen produserer hcg seint. Prøv igjen om noen dager på morgenurin Anonymkode: 412ba...807
Lillens Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørs når du hadde eggløsning og noen produserer hcg seint. Prøv igjen om noen dager på morgenurin Anonymkode: 412ba...807 Jeg har tatt eggløsningstester også skjønner du. Så hadde eggløsning for 2 uker og 4 dager siden😅
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Lillens skrev: Jeg har tatt eggløsningstester også skjønner du. Så hadde eggløsning for 2 uker og 4 dager siden😅 Da får du bare vente å se. Lykke til 😍 Anonymkode: 412ba...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå