Gå til innhold

Verden er ikke som du tror


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper rimelig du er et troll og ikke seriøs. Du var underholdende lenge, men nå tipper det over til ren galskap.

Anonymkode: 79f38...1e1

Da må jeg nok skuffe deg.

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, men du fremstår som rapende galen her hi.. Skjønner lite av hva du vil formidle.

Anonymkode: b7606...7dc

Det var leit. 

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGud, så mange stygge svar du har fått!!!

Jeg tipper at grunnen til at folk glante, var at de trodde du og han var et par.

Anonymkode: a8be0...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HerreGud, så mange stygge svar du har fått!!!

Jeg tipper at grunnen til at folk glante, var at de trodde du og han var et par.

Anonymkode: a8be0...b31

Takk. 

 

Ja, jeg er selv ganske "rystet". Og ja, jeg ville nok bare høre at de trodde at jeg og ham var et par og ga oss "stygge blikk" pga det. Denne tråden utviklet seg til at han måtte slutte å turne. Jeg er ikke lengre overrasket over at barn blir mobbet som har foreldre som er "slik". Jeg kalte en av brukerne her inne for "bitch" og jeg kommer sikkert til å bli "kastet ut" av forumet her pga det. 

Min sønn kan dessverre ikke lengre turne pga en ulykke som han ble utsatt for. Jeg forklarte dette til moderator og svaret jeg mottok var dessverre ikke overraskende - ei heller bedre enn de svar jeg har mottatt. Fikk beskjed om å ta en pause fra forumet dersom jeg ikke kunne ta denne ulykken som førte til dødsfall - med mer fatning! 

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk. 

 

Ja, jeg er selv ganske "rystet". Og ja, jeg ville nok bare høre at de trodde at jeg og ham var et par og ga oss "stygge blikk" pga det. Denne tråden utviklet seg til at han måtte slutte å turne. Jeg er ikke lengre overrasket over at barn blir mobbet som har foreldre som er "slik". Jeg kalte en av brukerne her inne for "bitch" og jeg kommer sikkert til å bli "kastet ut" av forumet her pga det. 

Min sønn kan dessverre ikke lengre turne pga en ulykke som han ble utsatt for. Jeg forklarte dette til moderator og svaret jeg mottok var dessverre ikke overraskende - ei heller bedre enn de svar jeg har mottatt. Fikk beskjed om å ta en pause fra forumet dersom jeg ikke kunne ta denne ulykken som førte til dødsfall - med mer fatning! 

Anonymkode: 2643f...85b

Det var meg du kalte bitch, uten at det var grunnlag for det. Nei, du kommer ikke til å bli kastet ut av forumet for det, folk slenger værre ting enn det her inne. Men en unnskyldning hadde vært på sin plass

Anonymkode: 38d5b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var meg du kalte bitch, uten at det var grunnlag for det. Nei, du kommer ikke til å bli kastet ut av forumet for det, folk slenger værre ting enn det her inne. Men en unnskyldning hadde vært på sin plass

Anonymkode: 38d5b...1a5

Skal jeg virkelig unnskylde meg for at min sønn ikke lengre kan turne, noe du rådet ham til ikke lengre å gjøre?????

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI.. har du mistet sønnen din? 

Det er i så tilfelle veldig trist å lese. Når det er sagt, så håper jeg at du får hjelp. Postene dine er rare, men det forklarer jo litt om det er dette som er tilfellet. 

Anonymkode: e4e35...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk. 

 

Ja, jeg er selv ganske "rystet". Og ja, jeg ville nok bare høre at de trodde at jeg og ham var et par og ga oss "stygge blikk" pga det. Denne tråden utviklet seg til at han måtte slutte å turne. Jeg er ikke lengre overrasket over at barn blir mobbet som har foreldre som er "slik". Jeg kalte en av brukerne her inne for "bitch" og jeg kommer sikkert til å bli "kastet ut" av forumet her pga det. 

Min sønn kan dessverre ikke lengre turne pga en ulykke som han ble utsatt for. Jeg forklarte dette til moderator og svaret jeg mottok var dessverre ikke overraskende - ei heller bedre enn de svar jeg har mottatt. Fikk beskjed om å ta en pause fra forumet dersom jeg ikke kunne ta denne ulykken som førte til dødsfall - med mer fatning! 

Anonymkode: 2643f...85b

Du skrev da vitterlig i hi at din sønn var profesjonell turner som gjorde noen triks!? 

Anonymkode: 2e290...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Takk for svar fra de av dere som tok dere tid til å sette dere inn i situasjonen. De fleste på bussen trodde nok at han var en veldig ung far og dermed blikkene. Han er storebror, ikke far. Dermed også overskriften.

 

Da jeg skreiv at han er turner, kommenterte flere at han turnet på bussen. Det har jeg aldri skrevet at han gjorde, og han har heller aldri gjort. Dere antar og dere antar, akkurat som de på bussen og dermed også min overskrift (som noen få av dere skjønte) og som av andre ble misoppfattet. 

En av dere klarte til og med å si at bussen kjørte (noe jeg aldri sa, for bussen, den stod i ro den). 

Til de av dere som syntes at overskriften var feil - jeg synes den er helt perfekt.

Det må være en kjedelig verden om mennesker ikke kan gjøre noe på gøy, uten at det blir blikk. Sannheten er at min sønn er veldig underholdende. Til og med det klarte dere å snu til (ihvertfall en av dere) at han ikke får nok oppmerksomhet hjemme. 

Jeg synes synd på dem som forsøker å gi et smil (da vil de oppnå noe), jeg er hysterisk som ikke klarer å tolke blikkene, bare se øverst i kommentarene og så endte det med at de blikkene, som ikke eksisterte til å begynne med, faktisk var reelle. Eller hva? 

 

 

 

Anonymkode: 2643f...85b

Jeg tror dere er en pinlig familie uten sosiale antenner 😅 

Anonymkode: 789a1...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal jeg virkelig unnskylde meg for at min sønn ikke lengre kan turne, noe du rådet ham til ikke lengre å gjøre?????

Anonymkode: 2643f...85b

Nei, fordi du kalte meg en bitch, og fordi du innbiller deg at jeg har skrevet ting jeg ikke har skrevet. Jeg har ikke rådet han til noe som helst, og jeg skrev ikke noe stygt til deg, men du klikket fullstendig på meg, så ille at innleggene dine til meg er slettet av moderator.

Anonymkode: 38d5b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager😅 Hva er det du fabler om nå HI? Denne tråden blir bare merkeligere og merkeligere😂

Anonymkode: 1df06...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye her vi ikke kan vite. OK, først så gjorde ham noen triks i bussen. Hevet seg opp med armene. Det skrev du! For det første, men sitter ned i bussen eller holder seg fast. Spesielt med ett barn i bæresele! Selv om bussen står stille (hvordan kunne vi vite det utifra hva du skrev?), så holder man seg rolig i en buss! En buss er ikke en lekeplass! De som reagerte med blikk, reagerte kan hende på grunn av sikkerhet. Eller mangel på det. Jeg ville gjordt det.

Og så kommer du med masse informasjon som er irrelevant og, må jeg si, rart? 

Anonymkode: 6dafe...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2018 den 23.58, Anonym bruker skrev:

Takk. 

 

Ja, jeg er selv ganske "rystet". Og ja, jeg ville nok bare høre at de trodde at jeg og ham var et par og ga oss "stygge blikk" pga det. Denne tråden utviklet seg til at han måtte slutte å turne. Jeg er ikke lengre overrasket over at barn blir mobbet som har foreldre som er "slik". Jeg kalte en av brukerne her inne for "bitch" og jeg kommer sikkert til å bli "kastet ut" av forumet her pga det. 

Min sønn kan dessverre ikke lengre turne pga en ulykke som han ble utsatt for. Jeg forklarte dette til moderator og svaret jeg mottok var dessverre ikke overraskende - ei heller bedre enn de svar jeg har mottatt. Fikk beskjed om å ta en pause fra forumet dersom jeg ikke kunne ta denne ulykken som førte til dødsfall - med mer fatning! 

Anonymkode: 2643f...85b

Du legger jo alt for mye i både blikk og kommentarer. Måten du svarer på gjør at kommentarene blir styggere utover tråden, så det legger du opp til selv. Du er faktisk ikke noe bedre selv synes jeg. Din opplevelse her påvirker ikke mitt syn på hvordan verden er, da du i bunn og grunn ikke kan vite hva andre mennesker tenker. Selvfølgelig kan noen ha tenkt at han er for ung til å ha barn, og det er han jo også. Andre kan ha glant fordi han turnet i bussen. 

 

Anonymkode: 71874...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt bussen var i bevegelse eller ei, om sønnen din fremdeles er profesjonell turner eller ikke, og hvorvidt han har vært i en ulykke som førte til noens død, så ser jeg ikke helt at denne bakgrunnsinformasjonen forandrer på noe som helst når det kommer til at folk hever et øyebryn og kan reagere på at en 19-åring med baby på magen heiser seg opp etter armene mens han forsøker å få blikkontakt med en mer enn dobbelt så gammel dame, mor hans eller ei. Hva folk tenker, og hvorfor, er forresten noe man aldri kan vite noe om uansett, det blir bare spekulasjoner. Du virker å tolke alt i verste mening.

Anonymkode: b8844...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. oktober 2018 den 12.03, Anonym bruker skrev:

Hvorvidt bussen var i bevegelse eller ei, om sønnen din fremdeles er profesjonell turner eller ikke, og hvorvidt han har vært i en ulykke som førte til noens død, så ser jeg ikke helt at denne bakgrunnsinformasjonen forandrer på noe som helst når det kommer til at folk hever et øyebryn og kan reagere på at en 19-åring med baby på magen heiser seg opp etter armene mens han forsøker å få blikkontakt med en mer enn dobbelt så gammel dame, mor hans eller ei. Hva folk tenker, og hvorfor, er forresten noe man aldri kan vite noe om uansett, det blir bare spekulasjoner. Du virker å tolke alt i verste mening.

Anonymkode: b8844...066

"Hvorvidt han har vært i en ulykke som førte til noens død". Hva mente du med det?

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...