Gå til innhold

Har du sett Outlander? Hva syns du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt hekta.. 

Anonymkode: 2c71a...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett de tre sesongene, ja. Likte det veldig godt!

Anonymkode: 87915...cc6

Skrevet

Greit med noe som er totalt umulig og ren fantasi.

Anonymkode: 3ee97...371

Skrevet

Elsker,  elsker, elsker det😍😍😍

Anonymkode: e6972...7fb

Skrevet

utrolig dårlig

Anonymkode: 39598...c75

Skrevet

En av mine absolutt favoritter.

Anonymkode: 7187c...1ad

Skrevet

Elsker det💕driver å leser bøkene også,tar for lang tid før det kommer ny sesong på tv😩spent på hvor mange sesonger det blir på TV.Det er 8 bøker så mye igjen enda😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...