Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Fant denne annonsen i "noen som passer for meg i Dagbladet. Litt spesielt. Er dette lovlig? Jeg er en ung mann fra Oslo som har en litt spesiell fetish, nemlig å vaske naken for kvinner. Dette høres nok veldig spesielt ut, men jeg garanterer at jeg er både seriøs, diskret og profesjonell. Jeg gjør alt av vasking (gulv, vegger, tak etc), støvsuging, vasking av klær etc. Og jeg garanterer at du blir fornøyd. Jeg kan enten gjøre dette kun en gang, eller jeg kan komme regelmessig. Mitt eneste krav tilbake er at jeg får være naken mens jeg jobber, og at du/dere ser på. Du må gjerne ha med venninner. Jeg kan også servere naken på jentefester/middager. Det er opp til deg:-) Virker dette interessant? Ta kontakt da vel. Anonymkode: 5dc52...f62
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Så du fant annonsen i dagbladet fra 2003, siden dette ble postet på kvinneguiden i 2003? https://forum.doktoronline.no/topic/122283-ærlig-taltvaske-naken-hos-folk/ Anonymkode: 6d2de...6b0
sug lut Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Fnis. Skal det vaskes naken her kan jeg gjøre det sjøl, ellers takk, det er bare litt plagsomt når pattene går i støvsugeren. Og det er ingen tilskuersport.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Hvis han vasker gratis og det skinner her etterpå skal han få kle seg eller ikke kle seg akkurat som han vil. MEN sette seg ned i sofaene for å hvile er utelukket, han får ta med egen stol. Anonymkode: fcb8e...9ff
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Hvis han vasker gratis og det skinner her etterpå skal han få kle seg eller ikke kle seg akkurat som han vil. MEN sette seg ned i sofaene for å hvile er utelukket, han får ta med egen stol. Anonymkode: fcb8e...9ff Tror han skal ha betalt. Anonymkode: 5dc52...f62
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis han vasker gratis og det skinner her etterpå skal han få kle seg eller ikke kle seg akkurat som han vil. MEN sette seg ned i sofaene for å hvile er utelukket, han får ta med egen stol. Anonymkode: fcb8e...9ff 🤣🤣🍝 Anonymkode: c0dee...665
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror han skal ha betalt. Anonymkode: 5dc52...f62 Hvis du leser avsnittet Mitt eneste krav... tror jeg nok å få være naken er betalingen. Anonymkode: fcb8e...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå