Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Synes du selv at du er vittig? Jeg synes ofte jeg er morsom, både frivillig og ufrivillig 😅 Flere? Anonymkode: f09d3...b9f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Ja, jeg er morsom! Og tidvis sprudlende og glad og som oftest i godt humør. Det smitter på andre! men jeg har også sosial intelligens. Så jeg ser an situasjon og sammenheng slik at jeg ikke er påtrengende eller slitsom😆 Anonymkode: 2267f...c78
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Ja, i mange settinger. Veldig sosial og har mange venner. Byr på meg sjølv og kan godt fortelle historier som er løyne på min bekostning. Mens andre ganger kan eg bli litt stille og tilbakeholden. Liker ikkje for store grupper, iallefall om det ikkje er folk eg har god kjemi med. Anonymkode: 4031f...bcb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Nei. Men folk ler av meg hele tiden likevel. Anonymkode: f17f0...ed3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg er kjapp i replikken, men ingen god historieforteller. Jeg er egentlig ganske introvert, selv om jeg er utadvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå