Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 To jobbtilbud- burde han løyet og angitt at han ble forespeilet høyere lønn det ene stedet. Slik at han da presser lønnen opp og "tvinger de to konkurrerende arb. Giverne til å sette opp lønnen? Anonymkode: 1864a...c5c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Nei. Å begynne et arbeidsforhold med å lyve for arbeidsgiver er ingen god idé. Anonymkode: 4bb21...f3b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Vet om noen som gjorde noe veldig likt, ble avslørt og endte opp uten jobb. Anonymkode: 83f92...82a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: To jobbtilbud- burde han løyet og angitt at han ble forespeilet høyere lønn det ene stedet. Slik at han da presser lønnen opp og "tvinger de to konkurrerende arb. Giverne til å sette opp lønnen? Anonymkode: 1864a...c5c Nei, absolutt ikke. Det kan straffe seg hardt hvis de finner ut av det, de vil sannsynligvis ikke ha en arbeidstager som er uærlig fra første sekund Anonymkode: 85665...da8
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: To jobbtilbud- burde han løyet og angitt at han ble forespeilet høyere lønn det ene stedet. Slik at han da presser lønnen opp og "tvinger de to konkurrerende arb. Giverne til å sette opp lønnen? Anonymkode: 1864a...c5c Jeg hadde ikke hatt noe problem med å skryte opp eksisterende lønn, så jeg hadde gjort det 🙂 Hvis de er interessert nok, så betaler de, hvis ikke så sier de bare nei, det har vi ikke mulighet til. Anonymkode: 209f7...78c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 2 jobber med identisk lønn? Jeg hadde brukt høyeste lønn og fortalt den andre arbeidsgiveren. Jeg hadde sagt at jeg tviler fordi jeg må tenke på lønnen jeg nå er tilbudt og at den er lavere hos dere enn hos Y arbeidsgiver. Helt lik kan lønnen umulig være? Jeg har kommet noen tusenlapper i møte ved å opptre slik gjennom årene men jeg har vært ærlig. Anonymkode: 3d229...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå