Gå til innhold

Negativ test og 6 dager over IKM. Når fikk du Positiv test?


Arizona2014

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en stabil syklus og er aldri sen med mens. Jeg er nå 6 dager over IKM, men får bare negative tester... Jeg har veldig mange symptomer på at jeg er gravid, men føler meg utrolig stresset over at testene er negative.

Symtomer: større og ømme bryst, hetetokter, kortpustet, oppblåst mage, prumper mye.., murringer, magen rett over bekkenet kjennes hardt, jeg føler meg mye mer sliten og trøtt, jeg tisser HELE TIDEN (!), etc.... altså, hvis ikke jeg er gravid, så veit ikke jeg! Jeg skal til legen på torsdag for å ta graviditetstest og eventuelt blodprøve, så jeg får se da.. Håper bare på svar, for neste uke skal jeg på vintur til Spania! HJELP!

Når testet dere positivt etter IKM??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter i samme båt, er 3 dager på overtid i dag og ingen tegn til ikm😳 hatt mensmurringer siste dagene utenom i dag. 

Testene viser kun negativ, men har brukt slike billige fra eBay, kjøpte dyre tester fra apoteket iste som jeg skal teste med i morgen tidlig om den ikke har komt endå😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lillens skrev:

Sitter i samme båt, er 3 dager på overtid i dag og ingen tegn til ikm😳 hatt mensmurringer siste dagene utenom i dag. 

Testene viser kun negativ, men har brukt slike billige fra eBay, kjøpte dyre tester fra apoteket iste som jeg skal teste med i morgen tidlig om den ikke har komt endå😱

Har du noen flere symptomer?

Jeg har fortsatt ikke fått mens, men jeg fikk bittelitt rosa utflod tidligere på dagen i går, og så hadde jeg litt brunt utflod på kveld, men kun på papiret... Blei kjempe redd for at det var begynnelsen på mens.. men jeg leste at det var normalt å få i første trimester. Krysser fingrene for at alt går bra hos legen i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arizona2014 skrev:

Har du noen flere symptomer?

Jeg har fortsatt ikke fått mens, men jeg fikk bittelitt rosa utflod tidligere på dagen i går, og så hadde jeg litt brunt utflod på kveld, men kun på papiret... Blei kjempe redd for at det var begynnelsen på mens.. men jeg leste at det var normalt å få i første trimester. Krysser fingrene for at alt går bra hos legen i morgen... :)

Nja, kjenner nå jeg har mye mensmurringer i magen 😕 så den er vel rett rundt hjørnet nå føler jeg. Fikk du bestille legetime så tidlig? Har lest at man ikke får komme til å ta blodprøve før etter 4-5 uker uten at mensen har komt 😅😅🙉 

jeg vurderer å ringe legekontoret i morgen tidlig og spørre om blodprøve etter HCG hvis ikke tr har kommet innen i morgen tidlig 🙉

 

krysser fingrene for oss begge😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Nja, kjenner nå jeg har mye mensmurringer i magen 😕 så den er vel rett rundt hjørnet nå føler jeg. Fikk du bestille legetime så tidlig? Har lest at man ikke får komme til å ta blodprøve før etter 4-5 uker uten at mensen har komt 😅😅🙉 

jeg vurderer å ringe legekontoret i morgen tidlig og spørre om blodprøve etter HCG hvis ikke tr har kommet innen i morgen tidlig 🙉

 

krysser fingrene for oss begge😃

Ja, jeg bare bestillte time jeg :D Skal ta urinprøve først, om den er negativ tar jeg en blodprøve.

Jeg har regnet litt på det og er ca 5-6 dager forsinket i dag. Dvs at jeg er 5+1 om jeg er gravid..... er så grusomt den ventingen... gruer meg hver gang jeg må på do (noe som er hver halvtime nå..).

Håper virkelig det blir positiv test på deg snart og! :) si i fra når du veit noe mer, så skal jeg gjøre det samme! Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arizona2014 skrev:

Ja, jeg bare bestillte time jeg :D Skal ta urinprøve først, om den er negativ tar jeg en blodprøve.

Jeg har regnet litt på det og er ca 5-6 dager forsinket i dag. Dvs at jeg er 5+1 om jeg er gravid..... er så grusomt den ventingen... gruer meg hver gang jeg må på do (noe som er hver halvtime nå..).

Håper virkelig det blir positiv test på deg snart og! :) si i fra når du veit noe mer, så skal jeg gjøre det samme! Spent!

Har fått brunlig utflod nå så regner med det er TR🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lillens skrev:

Har fått brunlig utflod nå så regner med det er TR🙄

Jeg har hatt det i dag også.... det er visst vanlig med lyserosa/brunlig spotting i uke 5... Hååååper det er det.... :( jeg har ingen kramper og har fortsatt alle symptomer.... Nå er håpet mitt så høyt også, at hvis jeg får TR nå så blir jeg helt knust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Arizona2014 skrev:

Jeg har hatt det i dag også.... det er visst vanlig med lyserosa/brunlig spotting i uke 5... Hååååper det er det.... :( jeg har ingen kramper og har fortsatt alle symptomer.... Nå er håpet mitt så høyt også, at hvis jeg får TR nå så blir jeg helt knust...

Ååh tenkte ikke at det var vanlig🙊 får håpe da! Ligger merke til det i kveld om det kommer mer eller ikke😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillens skrev:

Ååh tenkte ikke at det var vanlig🙊 får håpe da! Ligger merke til det i kveld om det kommer mer eller ikke😝

Hvis det bare er litt på papiret og du ikke får full TR og symptomene fortsetter, så er du nok gravid :) håper du får noe svar snart! Det klikker for meg om urinprøven min er negativ i morgen, og jeg må vente på svar på blodprøven... Jeg drar som sagt til Spania med mannen på tirsdag.. og hadde vært fint å vite om jeg kan drikke alkohol eller ikke! 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første så var det positiv 1 uke etter mens dagen. Glemte at jeg skulle få mensen uka før. 

Med nr 2 testa jeg tilfeldigvis 7 uker etter siste mens og den var positiv. Negativ uka før. (første mens etter fødsel så et unntak det her)

 

men mine symptomer på begge var følelsen av at mensen kommer hele tiden! Mensen smerter osv. Kvalmen kom ikke før i uke 7.  Andre symptomer litt senere igjen. 

 

Anonymkode: aaacf...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med første så var det positiv 1 uke etter mens dagen. Glemte at jeg skulle få mensen uka før. 

Med nr 2 testa jeg tilfeldigvis 7 uker etter siste mens og den var positiv. Negativ uka før. (første mens etter fødsel så et unntak det her)

 

men mine symptomer på begge var følelsen av at mensen kommer hele tiden! Mensen smerter osv. Kvalmen kom ikke før i uke 7.  Andre symptomer litt senere igjen. 

 

Anonymkode: aaacf...8ba

Hadde du noen spotting eller blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager før mens , alle gangene. Merket det som «ekstrem PMS» i tillegg til trøtthet og fysing på salte ting. Aldri hatt blødninger/spotting, unntatt ved start av sa 

...symptomene du beskriver kan jo like gjerne være en Uvi også, og veldig mange ting (inkludert stress og forventning) kan forsinke mens 🤷🏻‍♀️ Negativ test en uke over ikm lover jo ikke godt for graviditet akkurat.

Anonymkode: fc419...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arizona2014 skrev:

Hadde du noen spotting eller blødning?

Ingen spotting eller blødning. Men hørt at mange gjør det så ingen er like. 

Men brukte clearblue digital og alle jeg kjenner har gjort det før mens også. Fått negativ på billigtest og positiv på den.  Den har heldigvis stemt. 

Anonymkode: aaacf...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2018 den 14.54, Arizona2014 skrev:

Hei!

Jeg har en stabil syklus og er aldri sen med mens. Jeg er nå 6 dager over IKM, men får bare negative tester... Jeg har veldig mange symptomer på at jeg er gravid, men føler meg utrolig stresset over at testene er negative.

Symtomer: større og ømme bryst, hetetokter, kortpustet, oppblåst mage, prumper mye.., murringer, magen rett over bekkenet kjennes hardt, jeg føler meg mye mer sliten og trøtt, jeg tisser HELE TIDEN (!), etc.... altså, hvis ikke jeg er gravid, så veit ikke jeg! Jeg skal til legen på torsdag for å ta graviditetstest og eventuelt blodprøve, så jeg får se da.. Håper bare på svar, for neste uke skal jeg på vintur til Spania! HJELP!

Når testet dere positivt etter IKM??

Jeg testet positivt 3dager etter ikm. Der sto det 3+ på testen, så tydelig at jeg hat mye HcG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tante kommet på besøk på fult så ingen spire i magen denne pp heller 🙄 bedre lykke neste måned. Krysser fingrene for dere andre 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎10‎.‎2018 den 9.28, Lillens skrev:

Da var tante kommet på besøk på fult så ingen spire i magen denne pp heller 🙄 bedre lykke neste måned. Krysser fingrene for dere andre 💕

Masse lykke til neste mnd ❤️ plutselig så treffer det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎10‎.‎2018 den 15.11, Arizona2014 skrev:

Hadde du noen spotting eller blødning?

Hvordan går det? Ble det TR eller fortsatt håp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom for meg på onsdag... 😔 Det kan være at EL var litt lang i oktober og at det var derfor TR var så forsinket.... Skikkelig skuffa nå... men jeg får prøve på nytt ved neste EL! Håper det går bedre for dere andre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å prøv, gi kroppen tid til å slappe av! Vi prøvde men ble ikke gravide før vi rett å slett sluttet å prøve og å teste ! Lykke til ❤️

Anonymkode: aaacf...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...