Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Var hos tannlegen i fjor høst og fikk en stor fylling i en tann. Etterpå var tannen øm i flere mnd. Var tilbake og fikk sjekket at alt var greit, og fikk beskjed om at det bare var spenninger(?) i tanna og at det kom til å bli bedre. Og det ble helt bra etter hvert. Har ikke kjent noe i tanna på mange mnd nå. På lørdag var jeg ute på byen en liten tur og tok en øl. Den kalde ølen gjorde at det begynte å murre i denne dumme tanna, men var ikke så galt. Søndag derimot, våkner jeg og hadde skikkelig tannverk! Går etter hvert over til å bare pulsere litt i tanna. Men det gjorde rett og slett dritvondt å komme bort i den! Når jeg tok tunga borti den kjentes den helt «rar» ut. Men så i dag igjen, er alt greit. Ingenting vondt i det hele tatt. Hva skjedde? Prøvde å ringe til tannlegen i går, men fikk ikke tak i de. Nå lurer jeg på om jeg bare skal droppe det siden det ikke gjør vondt lenger. Skal på den årlige sjekken om ca 2 mnd., ville dere ventet til da, eller er dette noe jeg burde sjekke nå med en gang? Noen som har opplevd intens tannverk som bare gikk over igjen? Anonymkode: be8be...deb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Kan være at fyllingen er litt løs og «beveger» seg. (Må da byttes) Anonymkode: 51aaa...c37
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Var hos tannlegen i fjor høst og fikk en stor fylling i en tann. Etterpå var tannen øm i flere mnd. Var tilbake og fikk sjekket at alt var greit, og fikk beskjed om at det bare var spenninger(?) i tanna og at det kom til å bli bedre. Og det ble helt bra etter hvert. Har ikke kjent noe i tanna på mange mnd nå. På lørdag var jeg ute på byen en liten tur og tok en øl. Den kalde ølen gjorde at det begynte å murre i denne dumme tanna, men var ikke så galt. Søndag derimot, våkner jeg og hadde skikkelig tannverk! Går etter hvert over til å bare pulsere litt i tanna. Men det gjorde rett og slett dritvondt å komme bort i den! Når jeg tok tunga borti den kjentes den helt «rar» ut. Men så i dag igjen, er alt greit. Ingenting vondt i det hele tatt. Hva skjedde? Fyllingen er dyp og irriterer nerven i perioder. 3 minutes ago, Anonym bruker said: Prøvde å ringe til tannlegen i går, men fikk ikke tak i de. Nå lurer jeg på om jeg bare skal droppe det siden det ikke gjør vondt lenger. Skal på den årlige sjekken om ca 2 mnd., ville dere ventet til da, eller er dette noe jeg burde sjekke nå med en gang? Hvis det ikke gjør vondt ville jeg ventet. 3 minutes ago, Anonym bruker said: Noen som har opplevd intens tannverk som bare gikk over igjen? Anonymkode: be8be...deb Ja, ikke uvanlig. Anonymkode: 455bc...fac
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Ok, takk for svar! Da venter jeg bare😊 Anonymkode: be8be...deb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Var hos tannlegen i fjor høst og fikk en stor fylling i en tann. Etterpå var tannen øm i flere mnd. Var tilbake og fikk sjekket at alt var greit, og fikk beskjed om at det bare var spenninger(?) i tanna og at det kom til å bli bedre. Og det ble helt bra etter hvert. Har ikke kjent noe i tanna på mange mnd nå. På lørdag var jeg ute på byen en liten tur og tok en øl. Den kalde ølen gjorde at det begynte å murre i denne dumme tanna, men var ikke så galt. Søndag derimot, våkner jeg og hadde skikkelig tannverk! Går etter hvert over til å bare pulsere litt i tanna. Men det gjorde rett og slett dritvondt å komme bort i den! Når jeg tok tunga borti den kjentes den helt «rar» ut. Men så i dag igjen, er alt greit. Ingenting vondt i det hele tatt. Hva skjedde? Prøvde å ringe til tannlegen i går, men fikk ikke tak i de. Nå lurer jeg på om jeg bare skal droppe det siden det ikke gjør vondt lenger. Skal på den årlige sjekken om ca 2 mnd., ville dere ventet til da, eller er dette noe jeg burde sjekke nå med en gang? Noen som har opplevd intens tannverk som bare gikk over igjen? Anonymkode: be8be...deb Vært forkjøla ? Tannen min er helt fin, men begynner å kødder når jeg sliter med bihulene. Anonymkode: f9e78...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå