Gå til innhold

Hvilken restaurantopplevelse har vært din mest eksklusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært på en ordentlig supereksklusiv restaurant? Hvilken og hva spiste dere? :) 

Anonymkode: e89c4...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syvretters på Burj Al Arab, eller Seilet, i Dubai. 3E41626F-8946-45DA-B2BD-099ADE305E66.thumb.jpeg.c235530b59f8d3f597f540696e5c73cb.jpeg

Anonymkode: 3971c...f94

Skrevet

Spiste fantastisk libanesisk mat i Dubai. Dessverre husker jeg ikke navnet på restauranten. Huset på Svalbard står også høyt på listen. Har booket bord på Under og har høye forventninger. 

Den mest overraskende opplevelsen kom fra en ganske sliten, men stappfull restaurant i en bakgate i Barcelona. Helt fri for turister og meny kun på spansk. Der spiste jeg den mest fantastiske tapasen jeg noe sinne har smakt. Det måltidet, stemningen og stedet vil jeg huske resten av livet. Mat ❤️

Anonymkode: f68ae...052

Skrevet

Tja jeg har vert på alle med Michelin stjerne her i Norge. Hvor for koen uker siden på den «nye» a l’aise og det var fantastisk for nok stjerne snart. Ellers er den to stjerners i Budapest som heter Onix helt fantastisk og for meg trumpher den Maaemo. Den ble liksom litt kald og steril om dere forstår altså atmospheren.

Anonymkode: a39aa...6ba

Skrevet

Vinkveld på Engø gård. Det var en ferdig meny med vin fra produsenten som var til stede og hadde en presentasjon av hver vin og historien om hans vei inn i vinverdenen. 

Den fineste og dyreste restauranten i Skopje (latterlig billig for oss). 

Den aller beste opplevelsen (ikke eksklusive) er en veganrestaurant i Chania som var nydelig. 

Anonymkode: 360e7...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...