Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Har du verv i noen organisasjon? Sitter du i styret i borettslaget? Plukker du søppel langs turveien? Steller du blomsterbedet utenfor blokka? Strekker du deg litt lenger enn eget liv og husstand? Anonymkode: c1a9e...0a0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Er vara til styret i borettslaget her, og satt i FAU for noen år siden. Her kan jeg vanne blomstene som er felles, og luke bed. Anonymkode: 83242...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg deltar på dugnader, har et styreverv og holder kurs for humanistiske konfirmanter. Vi bor ikke slik til at vi deler blomster med naboene, her har alle egne eiendommer. Anonymkode: 21d21...4a0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Nei til alt. Jeg klarer akkurat å holde hodet over vannet i eget liv, så jeg gjør veldig lite for nærmiljøet. Ca ingenting. Dvs, jeg deltar på dugnader for fritidsaktiviteter, og der stiller jeg middels/ litt over middels ofte. Anonymkode: 215fb...aea
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Nei. Men nærmiljøet som kolleger og venner og omgangskrets.. der gjør jeg en durabelig innsats! Og for fremmede! Har vært i div verv, men jeg suger. Har ikke overskudd eller mental kapasitet.. plukker søppel, da. Det burde alle gjøre! Og jeg resirkulerer! og jeg forsøpler ikke jeg reiser lite med fly jeg har et lavt forbruk, materialistisk sett jeg panter flasker Anonymkode: d35d9...b84
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg deltar hvert år på 'Ruskenaksjon' og plukker da søppel langs fjæra og langs veiene her i bygda. Vi har også basar på grendehuset en gang i året, og da blir man satt opp i komité ca hvert 4. år. Jeg deltar også på dugnad på grendehuset (luker i blomsterbed, nedvask av kjøkken osv) en gang i året. I tillegg er det dugnad i barnehagen og på fritidsaktiviteter. Anonymkode: b9378...5c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå