Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Sønnen er snart 7 og skal feire med klassen sin. de er 12 gutter i klassen, han vil bare be 3 fordi han er veldig sjernert og er knyttet til disse 3 og han blir også en del mobbet av 5 i klassen sin, så i steden for og be 7 av 12,tenkte vi heller og be 3 av 12, for synes 7 av 12 blir veldig feil. Vet flere tenker at det er altfor tidlig,men jeg tenker at det er viktigere at gutten koser seg i sin egen bursdag enn at vi ber alle, vi levere innbydelsen på fritiden og han er ikke sånn som han snakker om det heller, han holder seg kun med de 3 guttene. Hva tenker dere ? Anonymkode: e3ccc...5f5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Syntes spørsmålet er en gjenganger, og svaret er alltid «så lenge det er under halvparten som blir invitert». Jeg syntes det er innafor siden du inviterer så få så Anonymkode: a017f...984
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Syntes spørsmålet er en gjenganger, og svaret er alltid «så lenge det er under halvparten som blir invitert». Jeg syntes det er innafor siden du inviterer så få så Anonymkode: a017f...984 Takk for svar. Men er jo bare 2 klasse, så tenkte kanskje noen ville reagere på det Anonymkode: e3ccc...5f5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 I utgangspunktet er det helt greit. Problenet er bare hvis alle gjør dette så er faren stor for at det er elever i klassen som aldri blir bedt. Dessuten så snus rollene veldig lett i den alderen der. Det kan faktisk derfor være at mobbingen opphører hvis mobberen får komme hjem og se gutten din i et annet miljø. At de da kanskje oppdager en side av han de ikke har sett før. Så jeg hadde nok prøvd en felles bursdag, og heller vært litt mer på vakt. Kanskje også invitert med foreldrene for kaffe og bli kjent... Anonymkode: 7667c...823
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Du kan. Faren er som sagt at det da kan være noen som aldri blir bedt. Tenk deg at du kan stå i en situasjon hvis det er din gutt som aldri blir invitert! Hvis gutten din blir mobbet av 5 stk så regner jeg med skolen er klar over dette og det er satt igang tiltak, at foreldrene er informert og er involvert i tiltak? Anonymkode: b5efa...24b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Takk for svar. Må gjøre det jeg føler er best for gutten min. Nei synes skolen gjør en svært dårlig jobb ang mobbingen Anonymkode: e3ccc...5f5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Hva tenker du, og sønnen din, dersom gutten din kun blir invitert i bursdagene til disse 3? At de som ikke blir invitert i sønnen din sin bursdag, heller ikke inviterer ham tilbake når de skal ha selskap? Anonymkode: 01acc...c84
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 41 minutes ago, Anonym bruker said: Hva tenker du, og sønnen din, dersom gutten din kun blir invitert i bursdagene til disse 3? At de som ikke blir invitert i sønnen din sin bursdag, heller ikke inviterer ham tilbake når de skal ha selskap? Anonymkode: 01acc...c84 det synes jeg er helt greit. Anonymkode: e3ccc...5f5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: det synes jeg er helt greit. Anonymkode: e3ccc...5f5 Vil ikke han føle seg mer utestengt og mobbet da? Anonymkode: 7667c...823
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 5 minutes ago, Anonym bruker said: Vil ikke han føle seg mer utestengt og mobbet da? Anonymkode: 7667c...823 tviler jeg på.. siden det er slik miljø i klassen Anonymkode: e3ccc...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå