Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Her legger hun seg rundt kl 20, trenger tid på å sovne. Men ofte bruker hun en evighet og er nå redd på kveldene og nekter å sovne alene eller å sove alene. Jeg kan ikke sitte hos henne i flere timer hver eneste kveld. Nå har det gått 45 min allerede. Går jeg ut er det hyl og spetakkel. Følger etter og hylgråter. Vekker da selvfølgelig søsteren på snart 3 år. Aner ikke hvordan jeg skal få slutt på dette ? Anonymkode: 84b04...407
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Her har vi en kosestund, bare hun og jeg, hvor vi ser noe hyggelig på TV sammen, prater og koser oss. Hun legger seg i 20-20:15 tiden, jeg synger en sang, og hun finner roen kjapt. Funker veldig fint. Anonymkode: a70ab...910
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Vi satte oss ned etter sommeren og «ble enige» om leggetid og leggerutiner. Kl 20 setter vi oss ned for lesetid. Hun leser høyt for meg ca 15 min (lekse) og jeg leser høyt for henne til halv ni. Da legger hun seg og leser eller hører på lydbok til 21! Hun sovner da uten noe protester. til sammenlikning så ble klokka før gjerne 22 og senere før hun sovnet!! Anonymkode: 49ea7...b77
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Hun våkner lett når jeg flytter på meg, og da må man begynne på nytt.😑 så blir litt stresset innimellom, det er jo ikke kveld igjen når klokken blir over 22.30. Hun forteller om at hun er redd for at noen skal kidnappe henne. Det er jo en reell frykt som hun kjenner på, som jeg også må forstå at hun sliter med. Verden er jo en skummel plass og det begynner vel å synke litt inn hvordan verden er utenfor vår lille boble på bygden. Noen råd ? Anonymkode: 84b04...407
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg har en datter på 8år.Hadde ikke vært skjangs at hun hadde fått lov til å holde på sånn,går trossalt i 3 klasse.....Jeg hadde snakket med henne å fortalt at det ikke var farlig, at vi låser døren og passer på henne fra stuen.Hadde kjøpt en liten ekstra lampe å satt inn til henne,satt på lydbok.For meg virker det som om hun vil at du skal sove med henne og bruker at hun er redd.Blir hun mye dullet med?Hadde snakket med henne og forklart klokkeslett hun skal være i seng. Anonymkode: 65718...73f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Hun blir ikke dullet med nei, hun har alltid slitt med søvnen på natt men nå er det jo helt voldsomt. Har snakket og snakket, trøstet og roet, prøvd alle innfallsvinkler. Anonymkode: 84b04...407
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun blir ikke dullet med nei, hun har alltid slitt med søvnen på natt men nå er det jo helt voldsomt. Har snakket og snakket, trøstet og roet, prøvd alle innfallsvinkler. Anonymkode: 84b04...407 Ville forhørt meg med helsesøsterEvt tatt en telf til barnepsykolog.Har det gått på det samme hele tiden ,at hun er redd for å bli bortført?.Hvis hun er så redd og det pågår over lenger tid så må det være reelt.Våre to eldste har hatt en liten fase der de er redd for å dø og at vi skal dø.Fortalte dem at vi skal prøve å bli så gamle vi kan,og når den tid kommer at vi skal dø kommer de til å være så leie av oss at det er helt greit. Anonymkode: 65718...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå