Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Farget håret til frisøren i dag, men synes det ble for mørkt. Hvordan dempe fargen? Bare vaske og vaske, eller hjelper det ikke så mye? Anonymkode: 01fbd...89d
sug lut Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Men var frisøren fornøyd selv da? Er jo hun som skal gå med det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Haha😛 selvsagt frisøren som farget mitt hår😬 for mørkt. (Og klippet for kort. Men det skjønner jeg jo at jeg ikke får fikset så lett) Anonymkode: 01fbd...89d
sug lut Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Aha 😉, vel, da kan du jo gå tilbake og klage på fargen, de vil nok ha bedre muligheter til å finne en god løsning.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha😛 selvsagt frisøren som farget mitt hår😬 for mørkt. (Og klippet for kort. Men det skjønner jeg jo at jeg ikke får fikset så lett) Anonymkode: 01fbd...89d Vask det noen ganger å se hvordan det blir når overskuddsfagen er ute Anonymkode: e2fb0...5de
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 Vask noen ganger og se. Evt bland opp en lett avfarging med sjampo og blekepulver (Diy avfarging) -men det er å leke med ilden. Det aller beste er å gå tilbake, forklare hva du føler, og få hjelp der. Enten avfarging eller Evt striper. -Du har reklamasjonsrett hos frisør også. Anonymkode: 432fb...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå