Gå til innhold

Er dette et dumt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan legge de 150 på bordet og hun klarer husleie er det vel ikke noe problem?  Skal hun bo alene må hun ut med ca 5000 i husleie om hun leier så da er vel eie bedre.

Anonymkode: 088be...46f

Skrevet

Ekstremt dårlig planløsning! Ytterdør rett mot seng. 

Anonymkode: bdfb5...746

Skrevet

Kjempe fin liten plass! 

Anonymkode: 7904d...f90

Skrevet

Hva inkluderer fellesgjelden? Om dere må betale 5000,- + strøm, tv og Internett blir det fort dyrt. 

Anonymkode: 9a32a...207

Skrevet

Syns ikke det er et dumt kjøp! Fellesutgiftene dekker nok ikke strøm og Internett, men det er jo også grenser for hvor mye strøm som brukes i et så lite krypin. Skal hun leie vil nok kostnadene være langt høyere uansett, og bolig er en fin investering :) 

Så vil jeg legge til: så snill du er som vil gjøre noe slikt for datteren din, det skal du ha ros for :)

Anonymkode: c8484...a5b

Skrevet

Haugesund er ikke en veldig dyr by og kjøpe leilighet i. 

Hadde kanskje heller prøvd å finne noe med lavere fellesgjeld. Feks en leilighet med 2 soverom, så kan hun leie ut det ene soverommet til en medstudent/venninne. 

Anonymkode: 28fb6...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...