Gå til innhold

Skikkelig depp ang vekt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært flink å gå ned 2 kg vil 5. 

I helgen spiste jeg masse snop og ser i dag at vekten er lik der jeg startet. What to do? 

Kjenner buksene sitter. 

Anonymkode: b7245...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What to do? Spist er spist, i dag er en ny dag☺️

Skrevet

Bare legg dette bak deg og start på nytt, om du har gått opp to kilo i helge(sier du) så er det nok mye vann, kanskje har du spist mye salt. De går fort av igjen skal du se!

Skrevet

For å legge på deg 2 kg må du ha haty et kalorioverskudd på mellom 14 og 18000 kcal. Så tvilsomt at det er en varig vektoppgang. 

Men legg helgens utskeielser bak deg og se fremover. Husk også at vekt ikke er særlig viktig her i livet.

Anonymkode: 1bc8e...fdd

Skrevet

Takk for trøstende ord. 

Ja, ble en god del chips/ostepop og små godt. 

Vekt er ikke alt, men når buksene sitter som de gjør nå er det ikke kjekt.  

Kom meg på trening og tur i dag så prøver å glemme helgen. 

Anonymkode: b7245...991

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært flink å gå ned 2 kg vil 5. 

I helgen spiste jeg masse snop og ser i dag at vekten er lik der jeg startet. What to do? 

Kjenner buksene sitter. 

Anonymkode: b7245...991

Slutte å spise masse snop

Anonymkode: 93c2d...51a

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutte å spise masse snop

Anonymkode: 93c2d...51a

Enig. Gikk på en veldig smell der. 

Synes litt synd på meg selv. Ble ikke bedre da + alkohol. 

Anonymkode: b7245...991

Skrevet

De to k8loene du har gått med er sansynlig vis mest vann. Det pleier å være det i starten. De 2 kiloene du har gått opp er sansynlig vis også mest vann. De blir fort borte igjen.

 

Anonymkode: 9329c...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...