Gå til innhold

Tisser heeeele tiden. Operert noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dette problemet i mange år. Det er ikke noe i veien med blæren min.. har vært på undersøkelse. Har også prøvd medisiner for overaktiv blære uten at det hjalp noe særlig. Er bare så sliten av å leve sånn her: ( kan ikke ta buss.. må på do hele tiden.. kanskje sånn type 12 ganger på en dag.. har ikke tisset på meg men går alltid på do før det.. men hvis jeg ikke hadde gått på do hadde jeg sikkert tisset på meg. Har prøvd å holde meg lwngst mulig osv.. men da kommer det dråper. Finnes det noen som har blitt operert for samme problem å blitt bra?

Anonymkode: 2b0e2...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du mye?

Jeg var sånn i mange år. Så havnet jeg i en ulykke, og måtte operere et knust bekken. Jeg ble avhengig av krykker i mange måneder, og i løpet av denne tiden gikk jeg myyye mindre på do enn før. Årsaken var enkel, jeg drakk mye mindre. Før smådrakk jeg hele dagen, men da jeg gikk på krykker, gadd jeg ikke det. Resultatet - færre dobesøk. 

Anonymkode: a656c...61b

Skrevet

Har du tilfeldigvis også vaginisme? Problemer med penetrering? 

Jeg hadde det som deg, men det er ikke slik i dag, og vaginismen er også borte/bedre. 

Så jeg lurer på om det kan være en sammenheng siden vaginisme har med muskulatur i samme område å gjøre? 

Anonymkode: c6f53...50f

Skrevet

Bare bra å drikke mye. Men nei jeg drikker egentlig alt for lite. Tør ikke drikke før jeg skal noe..

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du tilfeldigvis også vaginisme? Problemer med penetrering? 

Jeg hadde det som deg, men det er ikke slik i dag, og vaginismen er også borte/bedre. 

Så jeg lurer på om det kan være en sammenheng siden vaginisme har med muskulatur i samme område å gjøre? 

Nei.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Tisser du like mye hjemme som ute blant folk?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tisser du like mye hjemme som ute blant folk?

Eller like ofte blir riktigere.. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller like ofte blir riktigere.. 

Ja.

Skrevet

Tvt tror jeg opr heter. noen som har tatt den: S ??

Skrevet (endret)

Jeg har tatt en tvt-operasjon, men mitt problem var helt annerledes enn det du beskriver. Jeg hadde stressinkontinens etter fødsler og svangerskap, og problemet var ikke at jeg måtte på do hele tiden men lekkasjer når jeg nøs, hostet, løp eller hoppet. Selv om jeg ikke følte at jeg måtte på do. Tvt hjalp mot dette.

Jeg anbefaler deg å starte hos fastlegen. Legg fram problemet og vær dønn ærlig. Jeg syntes det var skikkelig flaut og kviet meg lenge, men fastlegen håndterte dette like profesjonelt som et beinbrudd. 

Endret av Superdolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...