Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Første gang på år og dag jeg er helt "alene" uten mann der jeg slipper å være "avhengig" av en samboer da det er over for 1,5 år siden. Har vært på litt dating, men ingen er interessert i meg eller ønsker å ses igjen til 2 date. Eller så er det jeg som ikke er interessert i en 2 date😂. Men jeg har en beundrer som liker meg, men jeg måtte bare si til han at det ble for mye så han sluttet å skrive. Min x er nå "tilbake" igjen og jeg er litt sånn <<ehhh, hva skjer nå>> for han viser stor interesse for meg og vil være sammen med meg (altså finne på noe), han sier han savner meg og sier at uten meg så er han så tom og har kjent på den følelsen i 1,5 år. Men jeg er usikker ennå, for følelsene mine for egentlig alt som omhandler ny mann, kjæreste eller samboer er absolutt ikke der i det hele tatt. Hva tenker dere er lurt her nå for meg selv. Bare gi tid til mitt og meg. Møte x og se ann hvordan det ender? Eller? Jeg er så rådvil må assa😂🙈 Anonymkode: 072ec...554
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Dere må jo ikke flytte sammen igjen i morgen hehe. Så hvis du liker han fortsatt, kan dere jo være kjærester. Trenger ikke flytte sammen på år dere. Vet om flere som bor hver for seg, og er kjærester. De trenger tid for seg selv, og liker å ha et pusterom. Det trenger vel ikke være enten eller ? 😊 Den gyldne middelvei er fin 😊 Anonymkode: 949b5...4d9
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere må jo ikke flytte sammen igjen i morgen hehe. Så hvis du liker han fortsatt, kan dere jo være kjærester. Trenger ikke flytte sammen på år dere. Vet om flere som bor hver for seg, og er kjærester. De trenger tid for seg selv, og liker å ha et pusterom. Det trenger vel ikke være enten eller ? 😊 Den gyldne middelvei er fin 😊 Anonymkode: 949b5...4d9 Hehe sant det😊 Trenger ikke bli i morgen, nei. Takk for ditt svar, den trengte jeg😊 Hilsen HI Anonymkode: 072ec...554
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe sant det😊 Trenger ikke bli i morgen, nei. Takk for ditt svar, den trengte jeg😊 Hilsen HI Anonymkode: 072ec...554 Takk for svar 😊 Bedre å prøve enn å angre etterpå 😊 Gjør det som er best for deg😊🌸 Anonymkode: 949b5...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå