Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei Jeg går på P-piller, og har ikke glemt noen. Men i det siste har jeg følt meg veldig rar. Jeg gråter og blir rørt av alt og ingen ting. Jeg er skikkelig oppblåst og trøtt hele tiden. Jeg tok en graviditetstest som viste negativ, dette er jo bra da jeg ikke har tid til barn nå. Men jeg føler meg fortsatt usikker på om den viste riktig. Vet ikke om jeg bør dra til legen og høre om det er noe annet. Noen innspill eller tips taes gjerne imot:) Anonymkode: c6c4c...550
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Du får dra til legen og ta en hcg test med blodprøve, og så ser du. -Symptomene du beskriver kan jo komme av veldig mye annet også da... pms, hormonell ubalanse, stoffskifte svingninger, stress, slitenhet, kosthold, depresjon, livet generelt. Anonymkode: 2897c...149
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Graviditetssymptomer kommer ikke før hcg slår ut på test, så du er neppe gravid Anonymkode: 850d1...ff0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Sannsynligheten for at du er gravid er minimal, men det kan jo feile deg noe annet. Anonymkode: 3da54...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå