Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hvor bor dere, og er det så hyggelig som det virker? Har et inntrykk av at innlandsboere er så koselige og sammensveisa:) Anonymkode: 3738b...150
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 😂😂😂 SÅ naivt. Alle "vet" alt om deg. Det er ikke koselig den dagen man blir syk eller mister jobben, skilles eller tar en dårlig avgjørelse. Anonymkode: 87ad1...9ec
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂 SÅ naivt. Alle "vet" alt om deg. Det er ikke koselig den dagen man blir syk eller mister jobben, skilles eller tar en dårlig avgjørelse. Anonymkode: 87ad1...9ec Jeg tenkte at naboen da sitter klar med kaffen, og alle backer deg opp? 😅 Anonymkode: 3738b...150
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte at naboen da sitter klar med kaffen, og alle backer deg opp? 😅 Anonymkode: 3738b...150 Ikke akkurat. Det er naboen som slarver. 😒 Anonymkode: 87ad1...9ec
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Går det an å slarve med så myk og trivelig dialekt? 😧 Anonymkode: 3738b...150
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 Altså, innlandet er jo ganske variabelt, fra kommuner med få innbyggere til en del større kommuner. Selv bor jeg på Hamar. Her bor det drøyt 30.000 mennesker, og det sier seg selv at jeg ikke aner hvem de fleste er. Folk her er ikke mer sammensveiset enn de fleste andre steder. Jeg har bodd i Oslo, Asker, Drammen, Bergen, diverse innlandskommuner, Bodø og Tromsø. Min opplevelse er at måten en blir integrert på, kommer veldig an på egeninnsatsen. Klart jeg har måttet utvide bekjentskapskretsen nå som jeg har 4 barn, men av nære personer har det vært bortimot det samme, uansett bosted. Styrt av hvor mange jeg selv var åpen for og omgås. Unntaket er Tromsø, men der bodde jeg i en studentby med veldig tette boforhold. De fleste rundt meg i min del av byen er trivelige mennesker. Jeg synes ikke folk her er så reserverte som de har rykte på seg for å være. De er høflige og omgjengelige, slik folk stort sett har vært de andre stedene jeg har bodd. Anonymkode: 50f67...7b5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg bor litt lenger nord enn Hamar, og er mer enig med første svaret.. Her later folk som de bryr seg, for å få informasjon, og dritt slenges bak ryggen på alle! Man må ikle finne på å gjøre noe som bryter med tradisjoner! Har aldri vært borti et samfunn med flere trangsynte folk! Anonymkode: 2fb23...072
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 På 14.10.2018 den 22.13, Anonym bruker skrev: Hvor bor dere, og er det så hyggelig som det virker? Har et inntrykk av at innlandsboere er så koselige og sammensveisa:) Anonymkode: 3738b...150 Innlandet kan jo være så mangt, så jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor du tror at alle innlandsboere er så koselige og sammensveisa? Anonymkode: adc65...861
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor litt lenger nord enn Hamar, og er mer enig med første svaret.. Her later folk som de bryr seg, for å få informasjon, og dritt slenges bak ryggen på alle! Man må ikle finne på å gjøre noe som bryter med tradisjoner! Har aldri vært borti et samfunn med flere trangsynte folk! Anonymkode: 2fb23...072 Du bør tenke over om ikke det er deg som er problemet. Du høres ut som et sant helvete. Anonymkode: e8989...9d0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du bør tenke over om ikke det er deg som er problemet. Du høres ut som et sant helvete. Anonymkode: e8989...9d0 Nei,denne personen bor garantert i en nabobygd av meg,for her er det på samme vis. Ikke forsøk å tenk nytt, ikke stikk deg ut, ikke tro du er noe. Her er det etternavn og omgangskrets det går på, fasaden er viktig, finest bil og finest hus, selv om jeg vet at flere av dem sliter stort økonomisk. Er nok ikke trådstarter som er problemet, men du som garantert er et bygdetroll. Anonymkode: 812ad...88d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 Innlandet er liksom ikke et sted da. Det er ganske mange steder. Et veldig stort område. Hele Telemark er jo innland. Oppland. Hedmark. Deler av Buskerud er også innland. Noen steder er folk hyggelige, andre idioter. Antakelig som ved kyststrøkene Anonymkode: 893c0...d7a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #12 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg bor på Toten, og vi Totninger er ganske sammensveiset😉 Anonymkode: 7ecee...546
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 Innlandet kan være mange steder. Jeg tipper allikevel at det nok ikke preges mest av vidsyn og utadvendthet. Det ligger vel litt i beliggenheten. Tenk hvordan Sanna Sarromaa setter sinnene i kok på Lillehammer med sin kritikk av 17 mai og norsk nasjonalisme.. Anonymkode: 4e896...1be
sug lut Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Innlandet kan være mange steder. Jeg tipper allikevel at det nok ikke preges mest av vidsyn og utadvendthet. Det ligger vel litt i beliggenheten. Tenk hvordan Sanna Sarromaa setter sinnene i kok på Lillehammer med sin kritikk av 17 mai og norsk nasjonalisme.. Anonymkode: 4e896...1be SS er motbydelig uavhengig av hvor man bor.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Innlandet er liksom ikke et sted da. Det er ganske mange steder. Et veldig stort område. Hele Telemark er jo innland. Oppland. Hedmark. Deler av Buskerud er også innland. Noen steder er folk hyggelige, andre idioter. Antakelig som ved kyststrøkene Anonymkode: 893c0...d7a Innlandet er definert til Hedmark og Oppland, da. Likevel, det er et stort og variert område. Selv bor jeg i Innlandets mest folkerike kommune, og trives godt med det. For meg er det perfekt å bo slik, i skjæringspunktet mellom by og land, med kort avstand til flyplass, hovedstaden, osv, og samtidig midt i naturen. Når det gjelder dette med hvor hyggelige folk er eller ei, så mener jeg at mye handler om hvordan en selv oppfører seg og ikke minst hvor mye man bryr seg. Selv har jeg levd så lenge at jeg vet hva jeg står for, vet hva jeg er god for og dessuten kjenner jeg mine egne begrensninger. I tillegg har jeg en velutviklet evne til å la være å bry meg, hva andre mener og tror om meg - det interesserer meg ca. midt i ryggen. Jeg anbefaler alle å gi mye mer faen. Å overanalysere alt, tenke og gruble, det gir ikke annet enn problemer, for deg selv og ingen annen. Anonymkode: 13175...61b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innlandet er definert til Hedmark og Oppland, da. Likevel, det er et stort og variert område. Selv bor jeg i Innlandets mest folkerike kommune, og trives godt med det. For meg er det perfekt å bo slik, i skjæringspunktet mellom by og land, med kort avstand til flyplass, hovedstaden, osv, og samtidig midt i naturen. Når det gjelder dette med hvor hyggelige folk er eller ei, så mener jeg at mye handler om hvordan en selv oppfører seg og ikke minst hvor mye man bryr seg. Selv har jeg levd så lenge at jeg vet hva jeg står for, vet hva jeg er god for og dessuten kjenner jeg mine egne begrensninger. I tillegg har jeg en velutviklet evne til å la være å bry meg, hva andre mener og tror om meg - det interesserer meg ca. midt i ryggen. Jeg anbefaler alle å gi mye mer faen. Å overanalysere alt, tenke og gruble, det gir ikke annet enn problemer, for deg selv og ingen annen. Anonymkode: 13175...61b Innland er definert som områder der det er langt til kysten. Anonymkode: 893c0...d7a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2018 #17 Skrevet 16. oktober 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innland er definert som områder der det er langt til kysten. Anonymkode: 893c0...d7a https://www.innlandetfylke.no/ Anonymkode: 13175...61b
sug lut Skrevet 16. oktober 2018 #18 Skrevet 16. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.innlandetfylke.no/ Anonymkode: 13175...61b Lykke til med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå