Gå til innhold

Er dette greit

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Vi er i 40 årene begge to og har vært sammen i 4 mndr. Typen legger ut bilder av seg og eksen fra ferieturer de hadde flere år før vi ble sammen. Denne damen gjorde det slutt og med typen, så hun er nok ferdig med han, men virker ikke som om det er gjensidig.  Synest det er en pussig ting å gjøre. Jeg hadde ikke giddet å lagt ut bilder av eksen og meg i omfavnelse på en av våre tidligere ferieturer. Jeg er veldig ferdig med mine ekstyper, men jeg får plutselig følelsen av at han ikke er ferdig med sine.

Han snakker  til stadighet over en annen eksdamene som døde i ung alder  pga sykdom , jeg har sagt at jeg ikke vil høre om alle eksdamene og alle de positive/negative sidene ved de damene, men da blir han sur... er det virkelig vanlig at eksdamer har så stor plass i et nytt forhold ? 

Anonymkode: d3f85...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Man legger ikke ut gamle bilder med eksen i sosiale medier. Det er et stort, rødt flagg.

Hadde en eks lagt ut bilde av meg og ham nå, så hadde jeg trodd han hadde et mentalt sammenbrudd. For det er ikke vanlig.

Anonymkode: 17ad2...2af

Skrevet

Han er nok ikke ferdig nei. Det hadde vært over for min del.

Når du er så gammel (ja jeg er det selv) så er dette absolutt ikke normalt. Da innleder man ihvertfall ikke et nytt forhold. Har han selvinnsikt utover det nevnte?

Anonymkode: b6d92...0b0

Skrevet

Han mangler nok et eller annet. Kjenn på magefølelsen å løp 

Anonymkode: 95e95...e17

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han mangler nok et eller annet. Kjenn på magefølelsen å løp 

Anonymkode: 95e95...e17

Jeg har sagt at vi må ha en pause, for jeg måtte summe meg litt, tror også det er best å bare avslutte. Synest ikke noe om dette opplegget hans og magefølelsen har vel hele tiden fortalt at dette er feil. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er nok ikke ferdig nei. Det hadde vært over for min del.

Når du er så gammel (ja jeg er det selv) så er dette absolutt ikke normalt. Da innleder man ihvertfall ikke et nytt forhold. Har han selvinnsikt utover det nevnte?

Nope, ingen selvinnsikt. Jeg har egentlig sagt at vi må ta en pause, tenkte kanskje det var for drastisk, men jo mer jeg tenker over det, jo mer føler jeg at jeg bør avslutte før det går enda lenger. Føler jeg ikke har all verdens med tid til å kaste bort på en fyr av dette slaget. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nope, ingen selvinnsikt. Jeg har egentlig sagt at vi må ta en pause, tenkte kanskje det var for drastisk, men jo mer jeg tenker over det, jo mer føler jeg at jeg bør avslutte før det går enda lenger. Føler jeg ikke har all verdens med tid til å kaste bort på en fyr av dette slaget. 

Utfra det lille du har sagt her så er jeg enig 😐 Helt turn off med partner uten selvinnsikt. Ikke kast bort tid på han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...