Gå til innhold

Burde vi gifte oss eller la være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 9 år, og har tre barn. Vi har hus, biler og hytte. Burde vi gifte oss, eller kan vi like gjerne droppe det?

Anonymkode: 78c8d...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere alle papirer på plass, kontrakter og testamenter og alt? Ellers kan dere like godt gifte dere, det er jo morsomt.

Anonymkode: 87a03...29f

Skrevet

Gift dere

Anonymkode: c2a6b...de3

Skrevet

Gift dere🥂💍👍

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere alle papirer på plass, kontrakter og testamenter og alt? Ellers kan dere like godt gifte dere, det er jo morsomt.

Anonymkode: 87a03...29f

Ja, det har vi. Samboerkontrakt, delt lån på huset osv. 

HI

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Gift dere, så slipper dere å tenke mer på det.

Skrevet

Det er fremdeles en del fordeler ved å være gift 

Anonymkode: 1eb8a...fe1

Skrevet

Ser de fleste er enige i at vi bør gifte oss. 😅 Er det noen økonomiske fordeler? Skatt osv? 

HI

Skrevet

Gøy med fest 😊

Anonymkode: 2fca7...715

Skrevet

Gift dere! 

Anonymkode: c81df...e7f

Skrevet

Siden dere har det bra sammen kan det jo være koselig å være gift vel. Jeg har vært gift tidligere, men på feil grunnlag. Ser likevel ikke mørkt på å gifte meg igjen om jeg finner den store kjærligheten. Er noe med den ekstra lille samhørigheten, tryggheten og det romantiske ❤️

Anonymkode: 7bd22...445

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 8 år og har ti barn, hus og biler. Skal gifte oss neste høst😍 

Anonymkode: 60e4c...96b

Skrevet

Tror de største "fordelene" er dersom en av dere plutselig dør. Da blir enkelte ting litt lettere. Slik det er nå vil vel deres respektive foreldre stå sterkere juridisk? 

Anonymkode: f7ca2...e6b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært sammen i snart 8 år og har ti barn, hus og biler. Skal gifte oss neste høst😍 

Anonymkode: 60e4c...96b

Ti barn?! Eller trykkleif...? 😅 To, kanskje? Hyggelig at dere skal gifte dere da. ☺️

HI

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i 15 år. Vi skal aldri gifte oss, lever lykkelig for det😊 

Anonymkode: 325a7...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...