Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Har truffet verden fineste mann på alle måter. Igår var vi en tur ute på byen og ble litt bedugget å tok et steg lenger enn vi har gjort før.. Vel for å si det rett ut.. den var kjempe liten😞 nå er jeg vant til helt vanlig gjennomsnittlig menn så er ikke kravstor. Men jeg tuller ikke om jeg sier den var som en halv winerpølse 😩 vi klarte å gjennomføre samleie, men jeg kan ærlig si jeg ikke fikk så mye utav det å jeg skammer meg sånn for at jeg føler det sånn jeg gjør nå😔 jeg er veldig glad i sex og synes at sex er en viktig del av forholdet❤️ Så hva gjør jeg nå?? Anonymkode: 53bdd...cb9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Prøv med en sånn. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisforlenger-klar-tom-of-finland/?perform=category Anonymkode: 1d851...1ec
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Det er ikke lengden det går på egentlig, men tykkelsen. Hi Anonymkode: 53bdd...cb9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Vanesak. Hvis du fortsetter med ham så vil skjeden venne seg til denne og med kniping vil du kjenne den bedre. Anonymkode: 24216...6ef
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Stakkars mann. Str har mer å si enn folk vil innrømme.. har vært borti et par stk for mange år siden. Den ene var.. jeg kødder ikke.. kanskje 4 cm.. den store mannen med den lille pikken.. at har fått barn er et under. Stakkars mann. Mulig andre har andre tanker rundt det.. men jeg hadde aldri klart. Sex betyr for mye til at jeg resten av livet skulle gått å tankt på at ejg ønsket pikken hans større Anonymkode: 86be0...336
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Sånn var det med eksen min også å kunne ikke leve med en som har så liten at jeg ikke kjenner når den er inni,så bestemte meg for avslutte med han. Men så ble det likevel til at vi hadde sex flere ganger å etter hvert så tilpasset skjeden seg til utstyret han å sexen ble veldig bra selv mange år etter det ble slutt så var det forsatt han jeg ringte når jeg ville ha sex.. Anonymkode: 41a87...7be
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Var dere veldig full ? Kanskje den ikke ble så stor som den kan da ? Noen menn har det vel sånn tror jeg .... prøv han en gang edru da. Men ja skjønner deg godt . Skikkelig turn off Anonymkode: c9f3a...fe9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Ville prøvd litt lenger jeg da. Sjelden sexen har vært perfekt første gang med noen av de jeg har vært med. Har hatt menn i ulik størrelse, men har aldri opplevd størrelsen som det viktigste. Kanskje det går seg til. Anonymkode: af19d...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå