Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg fødte for noen uker siden og etter det har jeg hatt vondt når jeg gjør nr.2. Det har vært litt blod på papirer etterpå. Men nå er det blitt verre 🙁🙁🙁🙁Vondt og masse blod på papiret og i do. Jeg har ikke vondt i magen og jeg tok keisersnitt så det er ikke pga komplikasjoner i forbindelse med fødsel Hva skjer? Anonymkode: 67e2a...2bc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Hemorider? Er det friskt blod? Anonymkode: d19f1...26d
Lille krøll Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Det kan være at skorpen fra morkaken har løsnet og da kommer det litt mer friskt blod før det roer seg igjen. Jeg hadde ks med første og hadde samme.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Kommer blodet fra rectum eller vagina? 🤷🏻♀️ Det er vesentlig... men om du har hatt vondt på do og blod på papiret, da gjetter jeg rectum? Isåfall kan det være sprukket hemoroide. Er du stresset så ring legevakten Anonymkode: 52921...8ea
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Regner med det er hemoroider, men det bør tas opp med lege for sikkerhets skyld. Anonymkode: 46924...5f7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hemorider? Er det friskt blod? Anonymkode: d19f1...26d Hva er hemorider? Masse friskt blod ja. Gjør vondt i utgangen når jeg driter (🙈🙈🙊) Anonymkode: 67e2a...2bc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med det er hemoroider, men det bør tas opp med lege for sikkerhets skyld. Anonymkode: 46924...5f7 Kan det vente noen dager? Skal på 6 ukers kontroll om noen dager.. Anonymkode: 67e2a...2bc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 4 minutter siden, Lille krøll skrev: Det kan være at skorpen fra morkaken har løsnet og da kommer det litt mer friskt blod før det roer seg igjen. Jeg hadde ks med første og hadde samme. Det er ikke fra vagina 😕 Anonymkode: 67e2a...2bc
Lille krøll Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke fra vagina 😕 Anonymkode: 67e2a...2bc Da høres det jo ut som hemoroider. Ikke særlig behagelig 😢
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, Lille krøll skrev: Da høres det jo ut som hemoroider. Ikke særlig behagelig 😢 Oj er det farlig? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 67e2a...2bc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 Det kan også bare være en rift som gror av seg selv etterhvert. Har ofte det når jeg er gravid og veldig hard i magen. Anonymkode: 3031d...827
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan det vente noen dager? Skal på 6 ukers kontroll om noen dager.. Anonymkode: 67e2a...2bc Ja. Så lenge du ikke blør i mengder uten stans, så er det ikke noe problem. Anonymkode: 52921...8ea
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oj er det farlig? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 67e2a...2bc Nei, det er veldig normalt. Google hemoroider (Evt etterfulgt av etter fødsel) Anonymkode: 52921...8ea
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 Hemoroider er ikke farlig, bare ubehagelig... Finnes flere typer kremer da, både med og uten resept, og det kan godt vente et par dager. Anonymkode: 46924...5f7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 Hvem er det som ikke vet hva hemoroider er.. haha. Ikke farlig nei. Anonymkode: 715d8...cbf
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #16 Skrevet 13. oktober 2018 Du bør absolutt ta kontakt med lege uansett hva, dette høres ikke vanlig ut. Anonymkode: dfbae...d11
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #17 Skrevet 13. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fødte for noen uker siden og etter det har jeg hatt vondt når jeg gjør nr.2. Det har vært litt blod på papirer etterpå. Men nå er det blitt verre 🙁🙁🙁🙁Vondt og masse blod på papiret og i do. Jeg har ikke vondt i magen og jeg tok keisersnitt så det er ikke pga komplikasjoner i forbindelse med fødsel Hva skjer? Anonymkode: 67e2a...2bc Det høres ut som hemoroider, men man bør alltids ta en sjekk hos lege for å få en evt.bekreftelse. Hemoroider behandles med en krem som heter scheriprockt. Salvetuben med den lange tuppen har bedre effekt enn f.eks stikkpillene. Men det kommer selvfølgelig Ann på hvor langt ute hemoroidene sitter. Anonymkode: 8aef0...810
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #18 Skrevet 13. oktober 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør absolutt ta kontakt med lege uansett hva, dette høres ikke vanlig ut. Anonymkode: dfbae...d11 Friskt blod er vel ingenting å springe til legen for? Hun skal jo uansett snart på kontroll... Anonymkode: 73950...e16
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #19 Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Friskt blod er vel ingenting å springe til legen for? Hun skal jo uansett snart på kontroll... Anonymkode: 73950...e16 Hvis det er i mengder er det absolutt noe å dra til legen for Anonymkode: 3a186...846
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #20 Skrevet 14. oktober 2018 Opplever akkurat det samme. Hadde ks for to måneder siden og det er mye blod i do. Jeg vet det er pga rifter og hemorider. Man blir fort hard i magen etter ks fordi det er vondt å presse, og da har man det gående en stund. Se om blodet er friskt. Det er det her, og da er det som regel ingen fare. Du bør likevel sjekke, men ikke bekymre deg for mye. Jeg sjekket på 6-ukerskontroll, du kan fint vente til da. Anonymkode: c0934...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå