Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Noen som har vært det ? Hvordan var det ? Er så tung i kroppen, tåler ikke at folk snakker til meg, svartner for ingenting og vil bare ligge i senga ! Sier nei til alle som vil finne på noe. Orker ikke !!! Hva hjelper ? Skal legge om kosten og trene.... kan ikke grave meg ned heller ! Blir gal Anonymkode: e227b...b48
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 herregud, gå til legen, vi vet vel ikke svaret Anonymkode: 75402...d97
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Kom deg til legen og få deg en sjekk. Det kan være så enkelt som at du har vitaminmangler. Eller problemer med stoffskiftet Anonymkode: ca9c9...358
Ariel83 Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: herregud, gå til legen, vi vet vel ikke svaret Anonymkode: 75402...d97 Men det er lov til å spørre om noe her inne, eller? Kanskje HI vil høre om andre sine erfaringer med utbrenthet?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Var til legen for et år siden . Finner aldri noe galt !! Orker ikke dra dit igjen . Får bare tro d får over. Har en jobb jeg ikke kan ta sykedager ! Det tærer på. Tenkte kanskje noen hadde noen tips ! Men kosthold og trening er vel tingen kanskje! Samt droppe alt jeg ikke orker som ikke må gjøres Anonymkode: e227b...b48
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Dra til legen, få en sykemelding, få henvisning til psykolog og begynn å gjøre ting som gjør deg glad! Jeg møtte veggen i mars og hadde det som deg. Helt forferdelig! Og jeg har en mye lavere tålegrense enn før jeg ble syk. Så du må ikke finne på å kjøre deg i grøfta, det er ikke å anbefale. Kroppen sier stopp. Da må du stoppe Anonymkode: 9046e...e4e
MrGoodMan Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: herregud, gå til legen, vi vet vel ikke svaret Anonymkode: 75402...d97 Går da ann å svare folk på en ordentlig måte ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå