Gå til innhold

Longs og trøye i bambus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Har barn med atopisk eksem som blomstrer med en gang han er i kontakt med ullyndertøy. Er det varmere enn vanlig bomullstøy? 

Anonymkode: 43849...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke varmere enn bomull, men er veldig mykt og godt. At de kan sammenlignes med ull er en stor bløff....

Superundertøy er fint på de kaldeste dagene da.

Hilsen ei som også har atopisk eksem og har barn med det.

Anonymkode: 02bc7...71d

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Noen som har prøvd dette? Har barn med atopisk eksem som blomstrer med en gang han er i kontakt med ullyndertøy. Er det varmere enn vanlig bomullstøy? 

Anonymkode: 43849...2a5

dette er tull. ull er gull

Anonymkode: fab34...70e

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

dette er tull. ull er gull

Anonymkode: fab34...70e

Ull er ikke gull når man ikke tåler det.

Anonymkode: 0ee0c...a38

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Ull er ikke gull når man ikke tåler det.

Anonymkode: 0ee0c...a38

alle tåler ull, slutt og pakk inn ungen i bobleplast

Anonymkode: fab34...70e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

alle tåler ull, slutt og pakk inn ungen i bobleplast

Anonymkode: fab34...70e

Alle tåler ikke det nei. Jeg tåler ikke ull, det har ingenting med bobleplast å gjøre

Anonymkode: 0ee0c...a38

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

alle tåler ull, slutt og pakk inn ungen i bobleplast

Anonymkode: fab34...70e

Ikke bry den om slike som dette, bare ute etter å provosere ;)

Jeg har atopisk hud og er allergisk mot ull (har faktisk tatt slik utvidet prikketest på hele ryggen og har klare utslag på ull og fårefett), men jeg har da aldri blitt kald ute for det. Bomull og superundertøy, fleece som mellomlag og godt vann og vindtett yttertøy holder deg god og varm.

Anonymkode: 02bc7...71d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

alle tåler ull, slutt og pakk inn ungen i bobleplast

Anonymkode: fab34...70e

Så hylende unger full i eksem som sprekker og blør, ukesvis med smøreregimer og legebesøk er bare tull 😂

 

Men takk for svar, dere andre! 

Anonymkode: 43849...2a5

Skrevet

Har to atopikere og stor suksess med Tuftes bambull 👍🏼

Anonymkode: 25d85...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...