Gå til innhold

Harry Potter og de vises stein.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var barnet deres da de så den for første gang?

Anonymkode: a0c88...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-7 år og 8-9 år.

Anonymkode: 25c26...119

Skrevet

Han så den i går, blir 6 i februar :) han likte den veldig godt

Anonymkode: 74490...a60

Skrevet

Min yngste på snart 9 kunne sikkert sett den. Men storesøsteren på 11 hadde fått mareritt i ukesvis etterpå.

Du må bare se an barnet.

Anonymkode: 7ddd8...5e5

Skrevet

Våre var 6, 8 og 10 da de så den. Nå, et år senere har de sett alle 🙈

Anonymkode: 85a36...1da

Skrevet

Eldstemann så de to tre første da han var 6-7 år, og fantes ikke redd. 

Yngstemann som er 6 år nå må vente en god stund til. Han blir redd av fantorangen omtrent...

Så se an barnet.

Skrevet

Rundt 8 år tror jeg.

Anonymkode: d05a6...46b

Skrevet

Jeg var vel 9år gammel når filmen kom og hadde null problem. Første film er ikke noe skummel. Nevøen så den sammen med meg på TV når han var 4år gammel men tror ikke han skjønte noe. Nå har han akkurat blitt 10år gammel, og som fadder hadde jeg planlagt siden han ble født at han skulle få første bok i bursdagsgave når han ble 10 😊 gutten er frelst!  Nå er avtalen at når han fullfører ei bok så får han se filmen 😁

Anonymkode: 8233e...267

Skrevet

De blir skumlere og skumlere. Vi har lest bøkene først og sett filmen etterpå. Da vi startet sa jeg bok 1 i 1. klasse, bok 2 i 2. klasse osv. Etter å ha lest bok 3 i 3. klasse fortsatte vi med bok 4 med en gang og leste/ så de fortløpende etter det. 

Anonymkode: 0a4d7...2be

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De blir skumlere og skumlere. Vi har lest bøkene først og sett filmen etterpå. Da vi startet sa jeg bok 1 i 1. klasse, bok 2 i 2. klasse osv. Etter å ha lest bok 3 i 3. klasse fortsatte vi med bok 4 med en gang og leste/ så de fortløpende etter det. 

Anonymkode: 0a4d7...2be

Ja vet de blir skumlere 😊 elsker bøkene og filmene selv. Vurderer å begynne og lese første bok  😊

Anonymkode: a0c88...966

Skrevet

Barn og trolldom hører ikke sammen. Hater denne snik- innføringen av onde krefter mot barn. NEI , det er ikke uskyldig! 

Anonymkode: c0095...fd1

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn og trolldom hører ikke sammen. Hater denne snik- innføringen av onde krefter mot barn. NEI , det er ikke uskyldig! 

Anonymkode: c0095...fd1

Har du røyka sokkene dine??!?!!! Det er uskyldig og god fiksjon for barn. Om du ikke har røyka sokkene dine så kan du stappe dem i truten.

Anonymkode: d1d53...b79

Skrevet

Vi elsker Harry Potter!!!! Les alltid bøkene først, så kommer filmene, og de tegner og leker historiene om og om igjen... 

Anonymkode: 85a36...1da

Skrevet

Her leste vi den illustrerte boka først å så filmen etterpå. Hun var 6 år. 

Anonymkode: 5df21...520

Skrevet

Han var 7 år. Vi leser bøkene først og ser filmene sammen etterpå. Da vet han hva som skjer i filmene og det blir mindre skummelt. Vi er på fjerde boka nå, men tror vi skal vente litt med nummer 5 da ting blir litt mer kompliserte da. 

Anonymkode: a04fb...282

Skrevet

Anbefaler veldig å lese bøkene før barna ser filmene. Bøkene inneholder så utrolig mye mer enn filmene. Fantastisk litteratur!

Anonymkode: fe4da...a7c

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Anbefaler veldig å lese bøkene før barna ser filmene. Bøkene inneholder så utrolig mye mer enn filmene. Fantastisk litteratur!

Anonymkode: fe4da...a7c

uenig der, mine hadde 0 intresse for bøkene

Anonymkode: 74490...a60

Skrevet

Dei var 7 og 9. Første filmen gjekk bra, men    7 åringen fekk mareritt etter film nr 2. Ventar litt med neste film, men har akkurat pløygd gjennom bok nr 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...