Gå til innhold

Wheat vinterjakke, størrelseshjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som bruker 98/104 i vanlig tøy. Reima vinterdress er 104. Molo vinterdress også. Om det kan gi en pekepinn. Reima høstjakke i 98 passer (den er vel kjøpt i 2014 eller noe? Synes reima i 2018 er mer normale i størrelsene enn før da de var store?). 

Fra hm må vi opp i 104 i alle bukser. Gensere i 98 kan gå, men kjøper helst i 104. Men hun havner liksom midt imellom! 

Så når jeg skal velge jakke fra wheat, bør jeg velge 104? Kjøpte først reimadress i 98, men måtte bytte den pga den var for liten... Så ble usikker på størrelse. Men wheat er vel store i størrelsen? Hvor store er jakkene? :)

Anonymkode: 62262...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tatt 110, da jeg opplever de er små i str, min bruker vanligvis 122/128,men må ha 134 der

Anonymkode: b05bd...768

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hadde tatt 110, da jeg opplever de er små i str, min bruker vanligvis 122/128,men må ha 134 der

Hmm, ok. Storesøster har en jakke i 122 og den passr (bruker 128). Men litt vanskelig. Må bare prøve og se?

Skrevet
4 hours ago, Tøystykke said:

Hmm, ok. Storesøster har en jakke i 122 og den passr (bruker 128). Men litt vanskelig. Må bare prøve og se?

ja lurt og ta med barnet og prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...